וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 10 נדרסו בשוק חג המולד בנאנט, אין חשד לטרור

נהג דרס את המבקרים בשוק בצפון-מערב המדינה ולאחר מכן דקר את עצמו. בתחילה דווח כי הנהג צעק "אללה אכבר" אך משרד הפנים בצרפת הודיע כי אין חשד לטרור או לרקע איסלאמי למעשה

חשד לפיגוע דריסה בנאנט, צרפת. טוויטר, צילום מסך
זירת הדריסה, אמש/צילום מסך, טוויטר

לפחות 10 בני אדם נפצעו אמש (שני), בהם לפחות שניים באורח אנוש, לאחר שנהג דרס מבקרים בשוק חג המולד בעיר נאנט שבצפון-מערב המדינה - כך דווח בכלי התקשורת המקומיים. הנהג דקר את עצמו ונפצע.

בתחילה דווח כי הנהג צעק "אללה אכבר". בהמשך הודיע משרד הפנים בפריז כי נשלל החשד לאירוע טרור או פעולה על רקע איסלאמי.

על פי סוכנות הידיעות הצרפתית, במכונית נמצא ספר בו כתב החשוד במעשה הערות שונות, בהן ציין כוונה להתאבד. גורם המעורה בפרטי החקירה מסר כי לפי שעה לא נמצא מניע דתי או פוליטי לדריסה.

זירת הדריסה:

ביום שבת נורה למוות מוסלמי לאחר שתקף שלושה שוטרים בסכין. בהודעת משרד הפנים הצרפתי נמסר כי השוטרים הובהלו לבית החולים. על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המחבל רץ לתוך תחנת המשטרה שבמחוז אנדר ולואר במרכז המדינה כשהוא נראה נסער. שלושת השוטרים ניגשו אליו על מנת להרגיע אותו. הוא שלף את הסכין שהחביא מאחורי גבו ותקף את השוטרים כשהוא צועק "אללה אכבר". בשלב זה, הוא נורה פעמיים בידי שוטר נוסף שנכח בתחנה ונהרג במקום.

אחיו של החשוד בתקיפה, בתחנת המשטרה בעיר ז'ו לה-טור, נעצר אתמול בבורונדי. על פי שירותי הביטחון במדינה, ברייס נזוהבונאיו נעצר לאחר שאחיו, נורה למוות בעקבות תקיפת השוטרים בצרפת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חשד לפיגוע דריסה בנאנט, צרפת. טוויטר, צילום מסך
זירת הדריסה, אמש/צילום מסך, טוויטר

כמו כן, שלשום נפצעו 11 בני אדם, מהם שניים באורח קשה, לאחר שנדרסו על ידי נהג מכונית בעיר דיז'ון שבמזרח צרפת. עדי ראייה מסרו כי הנהג צעק "אללה אכבר" לפני הדריסה. עם זאת, הרשויות במדינה מסרו כי לא מדובר בפיגוע, והוסיפו כי הנהג, בן 40, מעורער בנפשו.

(עדכון ראשון: 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully