וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בדרום: 4 נערים נוספים חשודים בבעילת בת 15

9.12.2014 / 14:54

ארבעה נערים בני 15 נעצרו בחשד שאיימו על צעירה בת גילם כדי שתשכב עמם. לדברי הנערה, החשודים העלו סרטונים שלה מקיימת יחסי מין לרשתות החברתיות. מעצר הנערים הוארך עד יום חמישי

צילום: זוהר גואטה, עריכה: גדי וינסטוק

התפתחות בפרשת המין בדרום: ארבעה נערים נוספים נעצרו הלילה (שלישי) בחשד לבעילה באיומים של נערה בת 15, הלומדת עמם בפנימייה. זאת, לאחר מעצרם של שני נערים החשודים במעשה שלשום. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרם של הארבעה, בני גילה של הנערה, עד ליום חמישי.

עו"ד עפרה סיבוני, המייצגת את אחד מהחשודים מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר בתגובה: "מדובר במקרה מורכב שבו קטינים קיימו יחסי מין מרצון. מקרה זה דורש פעולות במישור הטיפולי והחברתי ולא בהליך פלילי".

הפרשה החלה בשבוע שעבר לאחר שהנערה הגיעה אל אחת מתחנות המשטרה בדרום וטענה כי כמה נערים איימו עליה כדי שתשכב עמם. לדבריה, הנערים העלו סרטונים שלה לרשתות החברתיות, בהם היא נראית מקיימת עמם יחסי מין, והוסיפה כי בחלק מהמקרים היא קיימה יחסי מין עם כמה נערים במקביל.

מעצרם של שני הנערים שנעצרו ביום ראשון הוארך עד מחר ונער נוסף שנחקר בחשד למעורבות במעשים, שוחרר לביתו. לששת העצורים מיוחסות עבירות של בעילה באיומים ובעילה באיומים בצוותא.

(עדכון ראשון 9:44)

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
חשד: ראש העיר מהמרכז הטריד מינית נשים נוספות
האם אדם יואשם בשימוש בסם אונס על סמך בדיקת דם של הקורבן?
חשד: אח בבית החולים ברזילי ביצע מעשה מגונה במטופלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully