וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני 15 מהדרום ביצעו עבירות מין בנערה

8.12.2014 / 19:11

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהנערה התלוננה על כך נערים שלומדים עמה איימו עליה כדי שתשכב איתם. לדבריה, הנערים אף העלו סרטונים שלה מקיימת יחסי מין לרשתות החברתיות

אילוסטרציה. ShutterStock
הנערים חשודים בבעילה באיומים/ShutterStock

שני נערים, בני 15, נעצרו אתמול (ראשון) על ידי מחלק הנוער במשטרת אשדוד בחשד לבעילה באיומים של נערה, בת גילם, מפנימייה בדרום שבה הם לומדים. מעצרם של שני הנערים הוארך עד יום רביעי. נער נוסף נחקר בחשד למעורבות במעשים ושוחרר לביתו. חשודים נוספים ייחקרו במשטרה בימים הקרובים.

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שבשבוע שעבר הגיעה הנערה אל אחת מתחנות המשטרה בדרום וטענה כי כמה נערים איימו עליה כדי שתשכב איתם. לדבריה, הנערים אף העלו סרטונים שלה מקיימת יחסי מין לרשתות החברתיות. הנערה טענה כי בכמה מקרים בחודשים האחרונים הנערים שכבו אתה לאחר שאיימו עליה ובחלק מהמקרים קיימה יחסי מין עם כמה נערים במקביל.

לפני ארבעה חודשים נעצרו שני נערים בחשד למעורבות בעבירות מין שבוצעו בבת 14 ברחובות. המשטרה עצרה את הנערים לאחר שנפוץ מידע בעיר על כך שהנערה, תושבת העיר, נוצלה מינית על ידי כמה עשרות נערים שחלקם ככל הנראה אף קיימו עמה יחסי מין מלאים. לאחר שהגיע המידע למשטרה היא פתחה בחקירה, איתרה את הנערה ועצרה את שני הנערים. על פי החשד עשרות נערים נוספים מעורבים במעשה. הנערה סירבה לשתף פעולה עם החוקרים.

עוד בוואלה! חדשות:
טרגדיה בשרון: ילדה בת 4.5 מתה בעקבות דלקת בתוספתן
מע"מ אפס: נתניהו מקדם תכנית שהתנגד לה בעבר
אחרי כ-3 חודשים: החשוד בדריסת ניקול בת ה-13 הסגיר עצמו

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully