וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כ-3 חודשים: החשוד בדריסת ניקול בת ה-13 הסגיר עצמו

8.12.2014 / 16:01

תושב לוד בשנות ה-40 לחייו הגיע למשטרה והודה כי הוא זה אשר נהג בכלי הרכב שדרס למוות את ניקול רמירז בחודש אוגוסט, ולאחר מכן נמלט מהמקום. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

ניקול רמירז שנדרסה למוות בתאונת "פגע וברח" ברמלה. פייסבוק, צילום מסך
הדורס הסגיר את עצמו. ניקול רמירז/צילום מסך, פייסבוק

בתום מצוד שנמשך יותר משלושה חודשים, הסגיר את עצמו היום (שני) למשטרה החשוד בדריסתה ובהפקרתה של הנערה ניקול רמירז ברמלה. החשוד, תושב לוד בשנות ה-40 לחייו, נחקר על ידי צוות חקירה מיוחד (צח"מ) מרחב שפלה ובהמשך השבוע הוא צפוי להיות מובא לבית המשפט לדיון בבקשת הארכת מעצרו.

עוד בוואלה! חדשות:
דיווח: שני אנשי חיזבאללה נהרגו בתקיפת צה"ל בסוריה
ח"כ הרצוג: "עת לאפסן את האגו כדי לעבוד יחד"
כמות הנפט שדלפה בערבה: כמעט פי 2 מההערכות

תאונת פגע וברח ברמלה. אוגוסט 2014. מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ברמלה, בחודש אוגוסט/מד"א, מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א

התאונה אירעה ב-28 באוגוסט. רמירז, בת 13 עולה חדשה מפרו, נפצעה באורח אנוש בעת שחצתה את הכביש ברחוב הרצל ברמלה. חקירת האירוע העלתה כי היא חצתה את הכביש יחד עם אחיה, בן ארבע, ונפגעה על ידי רכב פרטי, ככל הנראה בצבע אפור. האח הצעיר היה עד לתאונה הקשה, וניצל ממנה בנס. במשך שתי יממות נאבקו הרופאים על חייה כשבני משפחתה שוהים לצדה, אך נאלצו לקבוע את מותה.

לאחר הפגיעה ברמירז נהג כלי הרכב נמלט מהמקום והחל מצוד משטרתי אחריו שנמשך עד היום. חקירת הפרשה הועברה לצח"מ מרחב שפלה, בפיקודו של רב-פקד חיים שרייהבנד, בסיוע היחידה המרכזית במחוז מרכז. בתום חקירה ארוכה ומאומצת, שכללה פעולות רבות ולחץ שהופעל על החשוד להסגיר את עצמו, לרבות פעילות בכפרים בצפון ובמקומות מסתור אחרים, הוא הסגיר את עצמו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully