וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ראש העיר מהמרכז הטריד מינית נשים נוספות

9.12.2014 / 8:00

פרסום ראשון: חוקרי היחידה לחקירות הונאה במשטרה גבו עדות נגד ראש העיר וכעת הם בודקים אם עוד נשים היו קורבנות למעשים מגונים מצדו. בהמשך, הוא צפוי להיחקר בלהב 433

אילוסטרציות הטרדות מיניות. ShutterStock
במשטרה בודקים אם נשים נוספות הוטרדו על ידי ראש העיר/ShutterStock

לפני כשבועיים דווח על כך שעובדת לשעבר בעירייה באזור המרכז הגישה לאחרונה תלונה ביחידה לחקירות הונאה במשטרה נגד ראש העיר בגין ביצוע מעשה מגונה. לדבריה, הדבר אירע לפני שלוש שנים בעת שעבדה תחתיו. כעת, לוואלה! חדשות נודע כי חוקרי היחידה הארצית בודקים בימים אלו אם נשים נוספות היו קורבנות למעשים מגונים בידי ראש העיר.

עד כה, הצליחו החוקרים להגיע לארבע נשים נוספות, שחלקן עבדו בעירייה. חלק מהנשים סירבו להתלונן או הכחישו לחלוטין כי הוטרדו, וחלקן אישרו כי קיימו עמו יחסים, אולם ציינו כי הן היו בהסכמה. במשטרה קיבלו מידע בנוגע לאישה נוספת שקיים חשד לכך שהוטרדה מינית על ידי ראש העיר ומנסים כעת להגיע אליה.

בהמשך, צפוי ראש העירייה לקבל זימון לחקירה במשרדי יחידה להב 433 בלוד, שם ייאלץ להתמודד עם התלונה המפורטת שהגישה נגדו העובדת לשעבר. לטענתה, היא החליטה להתלונן על מנת שלא יישנו מקרים דומים בעתיד ומתוך מטרה שנשים נוספות לא ייפגעו מהתנהלותו של ראש העיר.

עוד בוואלה! חדשות:
רגע לפני פיזורה: הכנסת אישרה את "חוק המסתננים"
בעבודה חוששים מהשריונים: "ללבני מצפה ועידה מהגיהנום"
טרגדיה בשרון: ילדה בת 4.5 מתה בעקבות דלקת בתוספתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully