וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אדם יואשם בשימוש בסם אונס על סמך בדיקת דם של הקורבן?

9.12.2014 / 5:10

תושב יבנה חשוד שביצע מעשה סדום בצעירה לאחר שמהל את הסם במשקה. לאחר מכן היא הגיעה לבית חולים ועברה בדיקה, שכעת ממתינים לתוצאותיה. הזמן הקצר שעבר מאז האירוע עשוי להוביל למציאת שרידי הסם בדמה

אילוסטרציה. ShutterStock
עד שהקורבן מבין שעבר תקיפה מינית, חולף זמן יקר ולא ניתן למצוא את שרידי הסם בדמו/ShutterStock

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שני) בשלושה ימים את מעצרו של תושב יבנה החשוד כי ביצע מעשה סדום בצעירה בת 25 במועדון בתל אביב בשבוע שעבר, לאחר שהשתמש ב"סם אונס". ייחודו של המקרה הוא שאותה צעירה הגיעה זמן קצר לאחר הפשע לבית החולים ונלקחה ממנה דגימת דם - שעשויה לאתר בה שרידים של הסם. במשטרה ממתינים לתוצאות, שעשויות להוביל באופן נדיר להגשת כתב אישום בגין שימוש ב"סם אונס" על סמך בדיקת דם.

על פי המשטרה, החשוד, שנעצר לפני ארבעה ימים, הגיש לצעירה שאותה פגש בבר המועדון משקה אלכוהולי, אותו מהל בסם אונס. לאחר מכן, הוא הוביל אותה לשירותי המועדון ואז ביצע בה את המעשה החמור. מצלמות האבטחה במועדון תיעדו את החשוד ואת הצעירה הולכים לתא השירותים.
"היא הלכה כמו סהרורית, מה שמחזק את החשד כי הייתה תחת השפעת סם האונס", אמר גורם במשטרת תל אביב.

לאחר שהותקפה, הגיעה הצעירה, שחשדה שנפלה קורבן לעבירת מין, לבית החולים ומגופה נלקחה דגימת דם. "אנחנו מאמינים כי בדיקת הדם שנלקחה תצביע על השימוש בסם", אמר רב-סמל מתקדם משה פויסטרו ממשטרת מרחב יפתח במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
חשד: אח בבית החולים ברזילי ביצע מעשה מגונה במטופלת
איך ברחו העצורים מבית החולים הפסיכיאטרי במרכז?
חשד: בני 15 מהדרום ביצעו עבירות מין בנערה

עליית מחירי האלכוהול. מערכת וואלה!
החשוד הגיש לצעירה משקה אלכוהולי, אותו מהל ב"סם אונס"/מערכת וואלה!

במשטרה מעריכים כי בניגוד למקרים קודמים, בעת שנבדקה הייתה הצעירה עדיין תחת השפעת הסם. במרבית המקרים שקיים חשד לשימוש בסם אונס - חומר ללא טעם או צבע - חולף זמן יקר עד שהשפעתו מתפוגגת, ורק אז מבין הקורבן כי עבר תקיפה מינית. עד עתה לא הצליחו במשטרת ישראל לאתר בדגימות דם שרידים של הסם בדמם של הקורבנות, משום שמרגע שהשפעת הסם נמוגה גם שרידיו מתפוגגים בדם והוא לא מותיר עקבות. חלון הזמן שבו ניתן לאתר את הסם בדם הוא קצר, ומותנה בהגעת הקורבן לבית החולים כשהוא תחת השפעתו.

מנגד טען סנגורו של החשוד בדיון כי מרשו לא סימם את הצעירה, וכי היחסים ביניהם היו בהסכמה מלאה. לדבריו, מצלמות האבטחה מראות כי הצעירה צעדה לפני החשוד לעבר השירותים, מה שמוכיח שהיא לא הובלה לשם בניגוד לרצונה או על ידי ניצול מצבה. השופט ירון גת האריך את מעצרו של החשוד, כאמור, בשלושה ימים נוספים. עד אז מאמינים במשטרה כי יגיעו תוצאות בדיקות הדם שיצביעו על שרידי סם אונס ויאפשרו להגיש נגדו כתב אישום.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully