וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אח בבית החולים ברזילי ביצע מעשה מגונה במטופלת

8.12.2014 / 23:33

החשוד, תושב אשקלון בן 34, ניגש אל מיטת המטופלת בטענה שעליו לבצע בדיקה לפני הניתוח. אז, על פי החשד, הרים את החלוק שלבשה וביצע בה מעשה מגונה. "בית החולים פנה מיד למשטרה וביקש לבצע חקירה"

אילוסטרציה. ShutterStock
כשהתעוררה מההרדמה התלוננה המטופת שהאח הטריד אותה/ShutterStock

איש צוות מבית החולים ברזילי באשקלון נעצר אתמול (ראשון) בחשד שהטריד מינית וביצע מעשה מגונה במטופלת טרם נכנסה לחדר הניתוח. כשהתעוררה מההרדמה, התלוננה האישה שאח בחדר הניתוח, תושב העיר בן 34, ניצל את מצבה לפני הניתוח והטריד אותה מינית.

עוד בוואלה! חדשות:
אחיינו של אחד מרוצחי הנערים נעלם: בצה"ל חוששים מפיגוע
חשד: בני 15 מהדרום ביצעו עבירות מין בנערה
איך ברחו העצורים מבית החולים הפסיכיאטרי במרכז?

בית החולים ברזילי, אשקלון, יולי 2012. שי מכלוף
"בית החולים פועל בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה". בית החולים ברזילי/שי מכלוף

ביום חמישי האחרון הגיעה המטופלת, כבת 50, אל המרכז הרפואי על מנת לעבור ניתוח. על פי החשד, החשוד ניגש אל מיטתה בטענה כי יש לבצע בדיקה רפואית טרם ביצוע הניתוח, הרים את השמיכה ואת החלוק שלבשה וביצע בה מעשה מגונה. בהמשך, ליווה החשוד את המטופלת אל חדר השירותים ושם הטריד אותה מינית פעם נוספת. לאחר מכן נעלם.

לאחר המקרה הגישה המטופלת תלונה במשטרה נגד החשוד. הוא נעצר ובמהלך חקירתו קשר את עצמו למקרה. היום האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו ביום נוסף. חקירת המקרה נמשכת בשיתוף פעולה עם הנהלת המרכז הרפואי ברזילי.

מבית החולים נמסר כי "חולה בעשור החמישי לחייה התעוררה מהרדמה לאחר ניתוח וטענה שאח חדר הניתוח הטריד אותה מינית טרם תחילת הניתוח. בית החולים פנה מיד למשטרת אשקלון וביקש לבצע חקירה. בית החולים פועל בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה למען תתגלה האמת וינקטו הפעולות המתבקשות".

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully