וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של אחד מרוצחי הנערים נעלם: בצה"ל חוששים מפיגוע

9.12.2014 / 0:57

שני זוגות הורים מאזור חברון דיווחו כי בניהם נעלמו מהבית מאז יום שישי. אחד מהם הוא קרוב משפחה של עמאר אבו עיישה, אחד מרוצחי שלושת הנערים, וקיים חשש כי בכוונתו להוציא לפועל פיגוע

חיילי צה"ל בפעילות מבצעית בחברון. 15 ביוני 2014. רויטרס
חשש מפיגוע. כוחות צה"ל באזור חברון/רויטרס

צה"ל העלה אמש (שני) את רמת הדריכות באזור חברון בעקבות דיווח של שני זוגות הורים, לפיו בניהם נעלמו מבתיהם מאז יום שישי האחרון. הסיבה: אחד מהשניים, מוחמד אבו עיישה, הוא אחיינו עמאר אבו עיישה, אחד מחוטפי ורוצחי שלושת הנערים בגוש עציון בחודש יוני, וקיים חשש כי בכוונתו להוציא לפועל פיגוע.

לפי גורם צבאי, "כוחות צה"ל בגזרת חברון קיבלו התרעה על אפשרות לביצוע פיגוע במרחב והתבקשו להעלות את רמת הדריכות והיערנות".

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: בני 15 מהדרום ביצעו עבירות מין בנערה
דיווח: שני אנשי חיזבאללה נהרגו בתקיפת צה"ל בסוריה
כחלון במסר לנתניהו: "קודם שיחזיר את מה שלקח"

החשודים בחטיפה: פעילי חמאס שהיו כלואים בישראל. רויטרס
שני רוצחי הנערים: מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה/רויטרס

בחודש ספטמבר האחרון חיסלו כוחות הביטחון את מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה, החוטפים והרוצחים של שלושת הנערים - גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. לוחמי הימ"מ ניסו לעצור את השניים, אך במקום התפתחו חילופי אש והם נהרגו. כחודש לפני כן נהרסו בתיהם.

עיישה בן ה-32 הוא בן למשפחת פעילי חמאס. הוא היה עצור בין השנים 2005 ו-2006 בשל פעילות חמאס שבה היה מעורב. כמו כן, בימים האחרונים נעצרו כמה פעילי חמאס החשודים בסיוע למבוקשים, והם הועברו לחקירת שב"כ. בין העצורים בשאר קוואסמה, מוחמד קוואסמה ותאאר קוואסמה, בניו של ערפאת קוואסמה, שנעצר ב-14 ביולי באשמת סיוע לרוצחים להסתתר לאחר רצח הנערים. לפני כחודשיים נעצר בשכונת שועפאט שבמזרח ירושלים חוסאם אל-קוואסמה, מפקד החוליה שחטפה את הנערי

גם קוואסמה בן ה-29 הוא בן למשפחת פעילי חמאס. הוא היה עצור בעבר כמה פעמים על רקע מעורבותו בפעילות צבאית של חמאס. הוא נעצר לאחרונה ב-2010 לאחר שזוהה כחבר בתשתית צבאית של חמאס בחברון. מדובר באותה תשתית שממנה יצאה החוליה שביצעה פיגוע סמוך לבית חגי באוגוסט 2010, ובמסגרתו נרצחו ארבעה אזרחים.

(עדכון ראשון: 20:57)

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully