וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באחיות שהיכו את הגברים שהטרידו אותן מינית

שתי צעירות שנסעו באוטובוס הומה אדם הוטרדו על ידי שלושה גברים, שקראו לעברן קריאות מיניות ונגעו בהן. הן החליטו לא לשתוק והיכו את הגברים נמרצות - גם בעזרת חגורה, והפכו לגיבורות בהודו

צילום חובבים יוטיוב

שתי אחיות שנסעו באוטובוס צפוף בצפון הודו ביום שישי האחרון הפכו לגיבורות במדינה, לאחר שתקפו במכות גברים שהטרידו אותן מינית. הן בעטו בהם, דחפו אותם והיכו אותם בחגורה. המתקפה שלהן הייתה כה עוצמתית עד ששאר הנוסעים נאלצו להגן בגופם על הגברים המטרידים, אך אף אחד מהם לא ניסה כלל לעזור לאחיות.

בסרטון שמתעד את התקרית ניתן לראות את שתי האחיות – אראטי בת ה-22 ופוג'ה בת ה-19, כשהן מגינות על עצמן לאחר שספגו הטרדות מיניות מהגברים. פוג'ה סיפרה ל-CNN ש"הגברים התחילו להטריד אותי ולגעת בי. אם מישהו מהנוסעים היה עוזר לנו, לא היינו צריכות להגיב כמו שהגבנו". שלושת הגברים המטרידים נעצרו והרשויות הודיעו כי האחיות יזכו לפרס כספי, כך דווח ב"טיימס" ההודי.

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
הפגנה בהודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס/AP

הטרדות מיניות הן בעיה שכיחה בהודו. האירוע האחרון הוא חלק מרצף של מקרי אונס ותקיפות מיניות מזעזעות שהתרחשו במדינת הענק בשנים האחרון ועוררו גל זעם בציבור. האונס הקבוצתי האכזרי שבוצע בסטודנטית בת 23 באוטובוס בדלהי ב-2012 הוביל למחאות המוניות ולהקשחת החוקים והענישה נגד עברייני מין. עם זאת, מעשי אונס מזעזעים ממשיכים להגיע לכותרות בהודו בתדירות גבוהה וארגוני נשים במדינה מדווחים כי עדיין מקרים רבים של הטרדות מיניות ואונס לא מדווחים למשטרה. האחיות עצמן סיפרו כי במהלך התקרית הן התקשרו לקו עזרה האמור לסייע לנשים מוטרדות, אולם לא נענו.

עוד באותו נושא

צפו באישה שהיכתה גבר שהטריד אותה מינית

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully