וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באישה שהיכתה גבר שהטריד אותה מינית

לצעירה שיצאה לריצת בוקר וספגה קריאות מיניות מגבר נמאס - היא רדפה אחריו, תפסה אותו ובעטה בראשו. הגבר נמלט מהמקום אך המשטרה תפסה אותו והצעירה הפכה לגיבורה מקומית

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

ככה זה נראה כשלאישה נמאס להיות מוטרדת מינית והיא מחליטה להילחם. ווינה אשייה צ'ינדלור מהעיר בנגלור שבהודו יצאה לריצת ג'וגינג, כאשר גבר שחלפה לידו הטריד אותה מינית – במקום להמשיך בריצה ולתת לו לחמוק מעונש, היא החליטה להתמודד מולו. היא רדפה אחריו, תפסה אותו, אילצה אותו לרדת על ברכיו ובעטה בו – ואז התקשרה למשטרה.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, הגבר נמלט מהמקום לפני שהמשטרה הגיעה, אולם חבריה שצילמו את האירוע העבירו את הצילום לשוטרים ואלה הצליחו לאתר אותו תוך מספר דקות והוא נעצר.

אישה בהודו רדפה אחרי גבר שהטריד אותה מינית והיכתה אותו. יוטיוב, צילום מסך
"ניסיתי להבהיל אותו והתחלתי לרדוף אחריו". צילום מסך: יוטיוב)/צילום מסך, יוטיוב

"בסביבות תשע וחצי בבוקר יצאתי לריצה עם חברה כשלפתע שמעתי גבר משמיע קולות משונים לעברי, מתגרה בי ומטריד אותי מינית", היא סיפרה ל"בנגלור מירור", "ניסיתי להבהיל אותו והתחלתי לרדוף אחריו. הוא ניסה להמלט, אבל תפסתי אותו והיכיתי אותו לפני שהוא ברח לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אישה בהודו רדפה אחרי גבר שהטריד אותה מינית והיכתה אותו. יוטיוב, צילום מסך
"נשים לא מסוגלות לעכל את העובדה שגם הן יכולות להגיב למטרידים"/צילום מסך, יוטיוב

הטרדות מיניות הן בעיה שכיחה בהודו, אולם צ'ינדלור אמרה כי מעשיה מוכיחים שהנשים יכולות להילחם בחזרה. לדבריה, "נשים לא מסוגלות לעכל את העובדה שגם הן יכולות להגיב למטרידים", והוסיפה כי להכות בחזרה את המטרידים "זה פשוט לא מקובל בחברה שלנו".

לאחר פרסום הסיפור בתקשורת המקומית הפכה צ'ינלדור לגיבורה בעיר והתיעוד שלה מרביצה למטריד זכה כבר למעל למיליון צפיות ביוטיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully