וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמין לארוחה גבר שאנס את בתו - ועינה אותו למוות

אב הודי שגילה שבתו בת ה-14 נכנסה להיריון כתוצאה מאונס שעברה הזמין את האנס לארוחת ערב, בסיומה עינה אותו, שרף את איברי מינו ורצח אותו

הפגנה נגד העלייה במעשי האונס בהודו. קולקטה, יוני 2014. AP
הפגנה נגד העלייה במקרי האונס בהודו בחודש יוני האחרון/AP

בשנים האחרונות הדיווחים של כלי התקשורת על מקרי אונס מזעזעים בהודו עלו בצורה משמעותית. בריאיון שנערך עם השר לבטחון פנים המקומי הוא אמר ש"לפעמים לאנוס זה בסדר", כך שלא מפתיע שתושבי המדינה מאסו במצב הקיים, והחלו לקחת את החוק לידיים. כך קרה בסוף השבוע שעבר בדלהי, כאשר אב גילה שבתו הקטנה עברה אונס אכזרי ונכנסה להיריון.

האב, בן 36, הזמין את האנס בן ה-45 לארוחת ערב בביתו, בסיומה תפס את איברי מינו במלקחיים רותחים ורצח אותו. האב הגיע לתחנת המשטרה והתוודה על מעשיו. הוא אף סיפר לשוטרים כי לא התכוון להרוג את האנס, אבל הוא מת תוך כדי העינויים.

אילוסטרציה. ShutterStock
האב סיפר לשוטרים כי לא התכוון להרוג את האנס, אבל הוא מת תוך כדי העינויים./ShutterStock

"שרפתי את איברי מינו פעם אחת והוא צרח. בפעם השניה הוא התחיל לרעוד ובפעם השלישית הוא כבר לא זז - הוא מת". דובר מטעם המשטרה המקומית אמר כי האב הגיע להתוודות על מעשיו: "בעקבות ההודאה שלו, שלחנו שוטרים כדי למצוא את הגופה. היא נשלחה לנתיחה, ופתחנו בחקירת רצח. צוותים שהגיעו למקום מצאו את הקורבן קשור למיטה, כשפיו חסום בעזרת מגבת וכוויות רבות מכסות את איברי מינו ובטנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully