וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס קבוצתי בהודו: תיירת אמריקנית הותקפה במנאלי

בת ה-30 נאנסה על ידי שלושה תושבים שהציעו לה הסעה במשאיתם. כל נהגי המשאיות באזור זומנו לחקירה. מחקר גילה כי מספר התיירות בהודו ירד מאז אונס הסטודנטית שהצית מהומות

תיירת אמריקנית נאנסה על ידי שלושה בני אדם במדינת הימאצ'אל פראדש שבצפון הודו – כך הודיעה היום (שלישי) המשטרה המקומית. "האישה בת ה-30 נאנסה על ידי הגברים במשאית בליל שני. הם (נהג המשאית ושני חבריו) הציעו לה הסעה והיא נעתרה", סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית חוקר המשטרה אבהימאנו קומאר.

המקרה אירע במנאלי, אזור תיירותי מבוקש כ-500 קילומטרים מניו דלהי. לדברי קומאר, הבדיקות הרפואיות אישרו כי התיירת נאנסה והמשטרה מחפשת כעת אחר החשודים. "האישה לא הצליחה לזכור את מספר לוחיות הרישוי של המשאית ולא הצליחה להבין על מה החשודים דיברו ביניהם. הם נסעו במשאית לנקודה מבודדת ואנסו אותה קרוב לשעה", הוסיף ואמר כי הורה לכל נהג משאית במנאלי להגיע לתחנת המשטרה המקומית כחלק מהחקירה.

בסקר שפורסם מוקדם יותר השנה נמצא כי מספר התיירות הזרות המבקרות בהודו ירד ב-35% לאחר מספר מקרי אונס קשים שעלו לכותרות בעולם. לשכות של מסחר ותעשייה בהודו דיווחו כי ביקורי תיירות בירידה לאחר האונס הקבוצתי של סטודנטית הודית בת 23 על ידי שישה גברים באוטובוס בניו דלהי בחודש דצמבר – מקרה שהצית מהומות בניו דלהי וברחבי הודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully