וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייעשה לאנס: הודו תפרסם תמונות מורשעים באונס

הממשלה הודיעה כי תמונות האנסים המורשעים יפורסמו באינטרנט - תחילה בניו דלהי, בה אירע האונס הקבוצתי שהצית את המהומות, ובהמשך ביתר המדינה. "לוקחים ברצינות את התופעה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

האם המחאה תביא לשינוי בשטח? ממשלת הודו הודיעה היום (חמישי) כי נוכח האונס הקבוצתי המחריד בניו דלהי והמהומות שפרצו בעקבותיו, הוחלט לפרסם את תמונותיהם, כתובותיהם ושמותיהם של כלל האנסים המורשעים ברשת האינטרנט. המהלך נועד להוות צעד נוסף של הרתעה נגד האנסים וניסיון להוקיעם מהחברה ההודית, בה תופעת האונס והאלימות נגד נשים נמצאת בשיאה.

על פי הודעת סגן שר הפנים ההודי, רטנג'יט פראטפ נראין סינג, ראשית יפורסמו פרטיהם האישיים של עברייני המין מאזור ניו דלהי – בו כאמור בוצע האונס לפני כעשרה ימים. "אנחנו רציניים מאוד בכוונותינו להתמודד עם הבעיה ולנקוט בכל הצעדים האפשריים מוקדם ככל האפשר", אמר השר לעיתונאים. לדבריו, הפרטים יופיעו באתר של סוכנות התיעוד הפלילי בהודו.

כמו כן, אתמול פתחה הממשלה בחקירת מקרה האונס, בעקבות ביקורת רבה שהוטחה בה על העיכוב בפתיחת החקירה ועל אוזלת ידיה בהתמודדות עם תופעת האונס במדינה. כמו כן, הבטיחה הממשלה להחמיר את אכיפת עבירות המין במדינה ולהחמיר את העונש הקבוע בחוק לאונס – שעומד כיום על עשר שנות מאסר לכל היותר.

מהומות בניו דלהי בעקבות אונס קבוצתי באוטובוס. הודו, דצמבר 2012. רויטרס
הממשלה הבטיחה להחמיר את הענישה על אונס. ניו דלהי, השבוע/רויטרס

מוקדם יותר היום הועברה הסטודנטית שנאנסה להמשך טיפול בסינגפור, עקב הידרדרות נוספת במצבה הרפואי – המוסיף להיות קשה. הצעירה הותקפה באוטובוס נוסע בניו דלהי ב-16 בדצמבר. שישה גברים נעצרו בחשד שהיכו ואנסו אותה בזה אחר זה. הם תקפו באלות צעיר שליווה אותה בנסיעתה, ולאחר מכן השליכו את השניים, עירומים, לצד הדרך. ככל הנראה, האוטובוס, שמלבד התוקפים היה ריק, נסע במשך זמן רב בעיר ואף חלף דרך כמה מחסומי משטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully