וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות האונס הקבוצתי בהודו: שוטר ועיתונאי נהרגו

השניים נכחו בשתי הפגנות שונות במחאה על אלימות מינית נגד נשים שהבעירה את המדינה, בעקבות אונס קבוצתי של צעירה. עשרות נפצעו במהומות. מצבה של הנאנסת מוסיף להיות קשה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שוטר הודי, שנפצע במהומות שהתעוררו במדינה בעקבות אונס קבוצתי של צעירה, מת מפצעיו – כך מסר דובר המשטרה המקומית, רג'אן גהאט. "המפגינים רגמו אותו באבנים. הוא היה מחוסר הכרה משך ימים ומת היום". השוטר בן ה-47 הוצב ביום ראשון באנדרטה בניו דלהי כדי לסייע בהשתלטות על המפגינים. בהפגנה אחרת בצפון מזרח המדינה, גם כן במחאה על אלימות מינית נגד נשים, נהרג אתמול עיתונאי הודי בן 36 שנורה בחזהו. ההפגנה האלימה התקיימה במחאה על ניסיון אונס של שחקנית ודוגמנית הודית, שסיפרה כי הותקפה אך הצליחה להתחמק ברגע האחרון.

מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012. רויטרס
הפגנות אלימות בהודו, אמש/רויטרס

למעלה מ-50 שוטרים ומספר דומה של אזרחים נפצעו בהפגנה בראשון. חלק גדול ממרכז ניו דלהי נחסם לתנועה לאחר גל ההפגנות האלימות שמחו על זינוק באלימות כלפי נשים, שאת הגפרור למהומות הצית אונס קבוצתי של צעירה בת 23 באוטובוס בבירה בתחילת השבוע שעבר. מצבה של קורבן האונס, שהוכתה בראשה במוט ברזל לפני שנאנסה על ידי שישה גברים, מוסיף להידרדר. היא מאושפז בבית החולים מאז האירוע בטיפול הנמרץ. אחד מרופאיה דיווח כי היא סובלת מבעיות בדרכי הנשימה. האנסים נעצרו על ידי המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012. רויטרס
כ-50 שוטרים נפצעו במהומות/רויטרס

המשטרה חסמה כבישים המובילים אל אנדרטת "שער הודו", שהפך למוקד ההפגנות, בניסיון למנוע כניסת מפגינים. תחנות רכבת תחתית רבות נסגרו אף הן. "היום הוא חג המולד, אבל אנחנו לא יכולים לצאת מהבתים שלנו בשל הגבלות המשטרה", סיפרה אניטה קומאר, אמא לשלוש בנות לערוץ חדשות מקומי.

מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012. רויטרס
"הענישו את האנסים, לא את המפגינים". ניו דלהי, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully