וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרדר מצבה של הנאנסת מהודו, הוטסה לטיפול בחו"ל

ממשלת הודו הודיעה כי הצעירה שהותקפה באוטובוס נוסע הועברה במצב קשה לטיפול בסינגפור, אחרי שכבר נותחה 3 פעמים. ששת התוקפים נמצאים במעצר. הפגנה נוספת מתוכננת היום

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הסטודנטית שנאנסה והוכתה באוטובוס בהודו לפני כעשרה ימים הוטסה הבוקר (חמישי) לטיפול רפואי בסינגפור בשל הדרדרות נוספת במצבה הרפואי. ממשלת הודו, שהייתה נתונה לביקורת ציבורית נוקבת בשל העיכוב בחקירת האונס, הודיעה כי מימנה את עלויות האשפוז, ומסרה הצהרה בה נאמר כי האנסים יוענשו במלוא החומרה.

האונס הקבוצתי הוציא המונים לרחובות בניו דלהי, במחאות שבמהלכן מת שוטר ויותר ממאה מפגינים נפצעו. חרף הרגיעה המסתמנת, כמה ארגונים בהודו קראו לקיים היום בניו דלהי הפגנה גדולה ולא-אלימה, כדי "לשמור על גחלת המחאה".

הלוויית שוטר שנהרג במהומות בניו דלהי. הודו, דצמבר 2012. רויטרס
מסע ההלוויה בניו דלהי של השוטר שמת במהלך ההפגנות/רויטרס

הנאנסת, בת 23 שזהותה לא פורסמה, כבר נותחה שלוש פעמים בהודו, והועברה לסינגפור ב"אמבולנס מעופף". נמסר כי היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ, וכי הרופאים "אופטימיים באשר לסיכויים להחלמתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הנאנסת וצעיר נוסף הושלכו ערומים מהאוטובוס הנוסע

הצעירה הותקפה באוטובוס נוסע בניו דלהי ב-16 בדצמבר. שישה גברים נעצרו בחשד שהיכו ואנסו אותה בזה אחר זה. הם תקפו באלות צעיר שליווה אותה בנסיעתה, ולאחר מכן השליכו את השניים, ערומים, לצד הדרך. ככל הנראה, האוטובוס, שמלבד התוקפים היה ריק, נסע במשך זמן רב לרוחב העיר ואף חלף דרך כמה מחסומי משטרה. מצבו של הצעיר לא ברור לחלוטין.

שלשום מת מפצעיו שוטר בן 47, שנפצע במהומות סמוך לאנדרטה בניו דלהי. המשטרה מסרה כי מפגינים רגמו אותו באבנים, ואחרי כמה ימים של חוסר הכרה נקבע מותו. בהפגנה אחרת בצפון- מזרח הודו, נהרג שלשום עיתונאי בן 36 שנורה בחזהו. ההפגנה התקיימה במחאה על ניסיון אונס של שחקנית ודוגמנית, שסיפרה כי הותקפה אך הצליחה להתחמק ברגע האחרון. בתחילת השבוע נחסמו לתנועה חלקים גדולים ממרכז העיר ניו דלהי, בשל גלים של מפגינים שמחו על זינוק באלימות כלפי נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully