וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נאשם באונס הצעירה באוטובוס אושפז במצב קשה

פרקליטו של וינאיי שארמה, צעיר הנאשם במעורבות באונס הקבוצתי של הסטודנטית בת ה-23, אשר עורר גל מחאה נרחב ברחבי הודו, טען כי הוא הורעל והותקף על ידי חבריו לתא

וינאיי שארמה, צעיר בן 20 מהודו הנאשם במעורבות באונס הקבוצתי בניו דלהי שעורר בסוף 2012 גל מחאה עממי בארצו, אושפז במצב קשה בבית חולים בעיר הבירה. סנגורו של שארמה אמר אתמול (רביעי) לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי הוא הותקף ואף הורעל במהלך מעצרו בבית הסוהר טיהר. לפני כמה שבועות מת באותו מתקן מעצר אדם נוסף המעורב באונס, שבמהלכו הותקפה באכזריות סטודנטית לרפואה בת 23 על ידי שישה גברים באוטובוס ומתה מפצעיה כעבור כמה ימים.

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
הפגנה שהתקיימה בהודו בעקבות אונס הסטודנטית/AP

לדברי עורך הדין, שארמה הועבר אתמול לטיפול בבית החולים לוק נאייק בניו דלהי כיוון שסבל מפגיעות בחזה. לטענתו אסירים ששהו אתו בתא תקפו אותו והמזון שהוגש לו לתא המעצר היה מורעל. "הוא הקיא דם במשך כמה ימים וסבל מחום גבוה", סיפר עורך הדין, "מצבו קריטי". שארמה הובהל תחילה למרפאה שבבית הסוהר, אך לאור החמרה במצבו הוא פונה לבית החולים. מנהל בית החולים שבו אושפז הנאשם באונס הקבוצתי סירב להתייחס לנושא, וכן הרשויות המקומיות. ראם סינג, נהג האוטובוס שבו נאנסה הצעירה ושהואשם במעורבות בפרשה, נמצא בחודש מרץ תלוי בתאו שבמתקן המעצר. חקירת המקרה העלתה כי הוא התאבד, אך פרקליטו טען כי הוא נרצח. עוד ארבעה גברים ונער בן 17 עומדים למשפט בגין מעורבותם באונס הסטודנטית. מקרה האונס עורר גל מחאה ברחבי הודו, ואזרחים רבים קראו לרשויות לנקוט יד קשה כלפי מורשעים במעשי אונס.

מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012. רויטרס
המהומות בניו דלהי בעקבות האונס/רויטרס

בתחילת החודש מתה ילדה בת חמש שנחטפה ונאנסה כשבוע וחצי לפני כן בהודו. היא מתה מדום לב בבית החולים בעיר נאגפור שבמדינת מהרשטרה. ראבי מנאדיאר, מנהל בבית החולים, סיפר כי הילדה סבלה מפגיעה מוחית כשהובאה לבית החולים, מאחר ששני החשודים באונס ניסו לחנוק אותה כשבכתה. היא סבלה גם מפגיעות קשות באיבריה הפנימיים ואף מזיהום. כמו כן היא נחבלה בכל חלקי גופה במהלך האונס. היא נפלה לתרדמת יומיים לאחר האונס עד למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully