וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זוגה של קרבן האונס: "הלוואי שיכולתי לעזור לה"

הצעיר אווינדרה פאנדיי, ככל הנראה העד היחיד לאונס הקבוצתי ולרצח הצעירה בניו דלהי, נתן לראשונה את גרסתו לאירוע בראיון לערוץ טלוויזיה הודי. "ניסינו להתנגד, היא נלחמה"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: כתבי אישום הוגשו נגד חמישה מהאנסים)

בן זוגה של הצעירה שנאנסה ונרצחה באוטובוס לפני מספר שבועות בניו-דלהי שבהודו, אווינדרה פאנדיי, דיבר היום (שישי) לראשונה מאז האירוע שהצית מהומות במדינה. "צעקנו, ניסינו לגרום לכך שישמעו אותנו", סיפר הצעיר, שהוא ככל הנראה העד היחיד לאירוע, לערוץ טלוויזיה הודי. הצעיר הוסיף כי אפילו לאחר שהושלכו השניים מחלונות האוטובוס לא בא איש לסייע להם, וגם לאחר שהגיעה המשטרה עברו שעתיים לפני שהם פונו אל בית החולים. "הרבה דברים התפרסמו בתקשורת, אך לא פורשו כהלכה", הסביר הצעיר. "אני רוצה שאנשים יידעו עם מה התמודדתי, עם מה חברתי נאלצה להתמודד".

ילדה מדליקה נרות לזכרה של קורבן האונס מהודו. רויטרס
נרות שהודלקו בהודו לזכרה של קרבן האונס הקבוצתי/רויטרס

פאנדיי הדגיש כי לרגע לא חשב לעזוב את בת זוגו ולברוח. "אפילו חיה לא הייתה עושה דבר כזה", אמר. "אבל הלוואי שהייתי יכול לעזור לה יותר. לפעמים אני שואל את עצמי למה אין לי רכב, למה נסענו באוטובוס". לדבריו של פאנדיי, נוסעי האוטובוס שעליו עלו השניים טמנו להם מלכודת ושכנעו אותם להיכנס לרכב, שעל חלונותיו היו וילונות. "הם היכו אותנו במוט ברזל, חטפו את הבגדים והחפצים שלנו, והשליכו אותנו כעבור כמעט שעתיים במקום נטוש", תיאר פאנדיי. "ניסינו להתנגד, אפילו חברתי נלחמה בהם". הצעיר סיפר כי קרבן האונס ניסתה לחייג למשטרה, אך החשודים באונס חטפו את הטלפון הנייד שלה.

"היא רצתה לחיות"

"אחרי שהשליכו אותנו מהאוטובוס הם ניסו לדרוס אותנו, אבל הצלתי את חברתי בכך שמשכתי אותה ברגע האחרון", הוסיף הצעיר. "היינו ללא בגדים, וניסינו לקרוא לעזרה. במשך 25 דקות מספר כלי רכב שחלפו על פנינו האטו, אך איש לא עצר". לבסוף, עצר עובר אורח וחייג למשטרה. לדבריו שלוש ניידות משטרה הגיעו כעבור 45 דקות, אך השוטרים בזבזו זמן בו התווכחו איזו מהתחנות אחראית לטיפול באירוע, זאת בזמן שחברתו איבדה דם רב.

הצעיר הוסיף עוד כי כל אותה העת השוטרים לא נתנו לשניים אפילו בגדים. "הם פשוט הסתכלו עלינו", אמר. לאחר מסכת הייסורים שעברה על השניים, גם בבית החולים התעכב הטיפול בהם, לטענת פאנדיי, במשך זמן רב. פאנדיי סיפר כי גם הוא נחבל קשות בראשו, ולא יכול היה ללכת או להזיז את כפות ידיו במשך שבועיים לאחר המקרה. הוא הוסיף כי ביקר את חברתו כשהייתה מאושפזת, וכי היא עוד הייתה מסוגלת לתקשר והביעה רצון לחיות.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully