וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בהודו: שלוש אחיות קטנות נאנסו - ונרצחו

לדברי המשטרה, גופותיהן של השלוש, בנות 6, 9 ו-11 שיצאו לחפש את אמן, התגלו בבאר במערב המדינה אחרי שנעדרו במשך יומיים. "הילקוטים שלהן עדיין היו עמן", אמר מפקד המשטרה

שלוש אחיות מהודו נאנסו ונרצחו, וגופותיהן הושלכו לבאר במערב המדינה. לדברי משטרת הודו, שלוש הגופות אותרו בשבוע שעבר, יומיים לאחר שנמסרה ההודעה על היעדרותן של האחיות מביתן במחוז בהנדרה שבמדינת מהאראשטרה.

"גופותיהן של שלוש הבנות הצעירות אותרו בבאר לצד ילקוטי בית הספר שלהן", אמר מפקד המשטרה המקומי, אהרטי סינג, בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית. לדבריו, הילדות היו בנות 6, 9 ו-11, ובדיקה רפואית אישרה כי הן נאנסו לפני שנרצחו. שלושתן נמצאו כשהן עדיין בנעליהן. קרובי משפחתן של הילדות אמרו כי השלוש יצאו מביתן ב-14 בפברואר כדי לחפש אחר אמן. המשטרה טרם ביצעה מעצרים במסגרת חקירת האונס והרצח, אך ארבעה בני אדם עוכבו לחקירה.

ילדה מדליקה נרות לזכרה של קורבן האונס מהודו. רויטרס
טקס זיכרון בהודו לזכר קורבן האונס שנרצחה בחודש דצמבר/רויטרס

אחרי שהתקבלה הידיעה על המקרה, תושבי הכפרים הסמוכים יצאו להפגין, בדומה למחאה שהתעוררה בניו דלהי אחרי תקיפתה המינית ורציחתה של סטודנטית בת 23 בחודש דצמבר בשנה שעברה. משפטם של ששת הנאשמים עדיין מתנהל.

"כשיש גברים מסביב הקורבן לא מסוגלת לדבר"

על רקע התגברות מקרי הפשיעה המינית בהודו, בחודש שעבר הודיעו הרשויות במדינה על הקמת בית משפט ראשון שידון בפשעים נגד נשים. הפאנל המיוחד נפתח במדינת בנגל המערבית, ובראשו עומדות שתי שופטות. כלל השופטים, וכל עורכי הדין של המועסקים על ידי הממשלה בבית המשפט, יהיו נשים.

"כשיש גברים מסביב, הקורבן לא מסוגלת לדבר ולספק פרטים על מעשה הזוועה שעברה. היא מבוישת", אמר בשעתו מזכ"ל הפורום ההודי לסיוע משפטי, ג'וידיפ מוקרג'י. "בבתי המשפט האלה תהיה אווירה ידידותית לנשים", הסביר. הסנגורית הוותיקה בהרטי מוטסודי הוסיפה כי "שופטים גברים הם לעתים קרובות מוטים מבחינה מגדרית, ואינם רגישים מספיק בכל הנוגע לפשעים נגד נשים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully