וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של שופט הקריקט שמת מכדור: "המשחק היה כל חייו"

30.11.2014 / 18:00

נוריאל אוסקר, אחיו של הלל שנהרג אתמול במהלך משחק בפארק באשדוד, ספד לו. "לא חשבנו שכך זה ייגמר". אחותו מרים: "לא מאמינה שהוא לא נמצא, היה מדבר איתי כל יום בעבודה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

נוריאל אוסקר, אחיו של הלל, שופט הקריקט שמת אתמול באשדוד מפגיעת כדור בחזהו במהלך משחק, ספד היום (ראשון) לאחיו. "קריקט היה החיים שלו", סיפר. "לא חשבנו שזה ייגמר כך. היה שלב שאמרנו לו אולי תפסיק, והוא אמר 'לא, נולדתי בשביל זה. זה החיים שלי ואמשיך בזה', אבל זה נגמר לא טוב".

גם מרים אחותו התקשתה לקבל את הבשורה המרה. "לא מאמינה שהוא לא נמצא. הוא היה מדבר איתי בטלפון כל יום. בלי לדבר איתי הוא לא היה מתחיל את היום שלו בעבודה. היה מבקש מאכלים שהיה אוהב, וכל מוצאי שבת וחג היה בא אליי לאכול".

עוד בוואלה! חדשות
דגל התורה: "לא מתחייבים להמליץ על נתניהו"
מי הפך את מנהל הכדורגל שדרס שוטרת ל"פדופיל"?
אבי הנאשם ברצח שלי דדון למומחית התביעה: "שקרנית"

גבר כבן 60 לקה בלבו לאחר שנפגע במהלך משחק קריקט באשדוד. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הכדור שפגע באוסקר, אתמול/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

"כל העיר אהבה אותו", סיפרה ריקי מיכאל, שעבדה עם אוסקר. "הוא היה אבא שלנו, חבר שלנו, המנהל שלנו - הוא היה הכול בשבילנו. אין עובד שרצה משהו והוא לא הקשיב לו. היה צדיק, תמיד נתן בסתר שלאף עובד לא יהיה קשה. הוא מאוד אהב את המשחק הזה, בשבילו זה היה אוויר לנשימה. מת במקום שבו הכי אהב להיות". היא הוסיפה כי "אתמול, כשהתקשרו אליי בערב, הייתי בהלם. איך יכול להיות שממשחק כזה אפשר למות? הוא היה מלאך והלך להיות עם מלאכים. לא חשבנו שזה ייגמר כך, תמיד היה חזק והגיבור".

יו"ר עמותת הקריקט באשדוד, פליקס אביטן, תיאר את היכרותו עם אוסקר. "היה שופט בכיר, היה לנו אח, מורה ושופט מצוין. חביב מאוד על הבריות, אין אחד שיכול להגיד עליו מילה רעה. אנחנו המומים וכואבים ומחזקים את המשפחה". לדבריו, "הלל ביקש לעמוד דקה דומייה לזכר שחקן בשם יוז מנבחרת אוסטרליה, שמת כתוצאה ממכה דומה שקיבל הלל, והנה הגורל התהפך. אנחנו נצטרך לעמוד לא דקה ולא שתיים - זה ירדוף אותנו כל החיים כל העסק הזה. זה המקרה השני שקרה אי-פעם".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
גבר כבן 60 לקה בלבו לאחר שנפגע במהלך משחק קריקט באשדוד. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הפארק שבו התקיים המשחק, אתמול/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

אוסקר נהרג אתמול בצהריים מפגיעת כדור בחזהו בפארק בעיר. הוא לקה בלבו בשל עוצמת הפגיעה בגופו, וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום והחלו לבצע בו פעולות החייאה. לאחר שייצבו את מצבו, הם פינו אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים ברזילי שבאשקלון, כשהוא במצב אנוש. לאחר הפינוי לבית החולים, השופט מת מפצעיו.

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully