וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הפך את מנהל הכדורגל שדרס שוטרת ל"פדופיל"?

30.11.2014 / 15:31

על אף שעופר צברי נעצר רק בחשד שדרס שוטרת ולא יוחסו לו עבירות מין, הוצמדה לו תווית הפדופיל על ידי המשטרה, שתפסה אותו מבצע אקט מיני עם נער בן 17. לדברי המשטרה, מדובר ב"בלבול שנבע מערפל קרב"

מערכת וואלה!

מנהל קבוצת הפועל פתח תקווה בכדורגל עופר צברי נעצר ביום חמישי בחשד שדרס שוטרת בבת ים. על פי החשד, צברי דרס את השוטרת לאחר שתפסה אותו עירום ברכבו עם נער בן 17. אף על פי שלצברי לא מיוחסות עבירות מין, הוא הוצג בתקשורת וברשתות החברתיות כ"פדופיל". צברי חשוד בעבירות של תקיפת שוטר, גרימת חבלה חמורה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וסיכון דרכים ונתיבי שיט.

"קיבלתי הודעה בווטסאפ שבה נכתב 'מצאו את הפדופיל מפתח תקווה'", אמרה אשתו הדסה. "התחלתי להרגיש כאבי בטן איומים. כל התקשורת כבר יצאה עם זה, אבל הבנות שלי עדיין לא ידעו כלום". לצברי הודבקה תווית הפדופיל מיד אחרי האירוע, כשהמשטרה מסרה את פרטיו. "השוטרים קפצו על החשוד וניסו ללכוד אותו ואז החל הנהג בנסיעה. הם ניסו לפתוח את הדלת ולעצור אותו ברכב, אך הוא נמלט ודרס את השוטרת. במהלך המרדף בוצע ירי לעבר הרכב ואחד מגלגליו נפגעו. כנראה שמדובר במעשה פדופילי".

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקווה עופר צברי, במהלך הדיון בהארכת מעצרו/ניב אהרונסון

גם אחרי שצברי נלכד, מפקד מרחב איילון ניצב-משנה נתן בונזה, לא מיהר להפריך את החשד שמנהל הפועל פתח תקווה מעורב גם בעבירות מין. "במהלך האירוע זוהה החשוד בכלי הרכב עם בחור נוסף. הבגיר היה עירום. אנחנו לא מבינים עדיין לגמרי מה הם עשו בתוך הרכב", מסר בונזה.

לדברי המשטרה, הבלבול נבע מכך שמדובר באדם מבוגר, שנראה מבצע אקט מיני עם נער הצעיר ממנו בשנים רבות. "בשעה הראשונה היה לנו איזשהו 'ערפל קרב', ולכן רצינו לחקור ולבדוק את זה עד תום", אמרו גורמים במשטרה. "בבוקר כבר היה לנו ברור שלא מדובר בעבירות פדופיליות, ולכן באנו לבית המשפט בלי אותן האשמות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד במהדורה:

קואליציה במשבר - בליכוד נערכים לבחירות: ראש הממשלה שיגר הבוקר בישיבת הממשלה איום לבחירות ואמר לשרים: "אני מקווה שנוכל לחזור להתנהלות תקינה, זה מה שהציבור מצפה מאיתנו, כי רק כך אפשר לנהל מדינה, ואם לא, נסיק את המסקנות". במפלגתו כבר החלו להיערך לבחירות: השר ישראל כץ, אחד המקורבים לנתניהו ומי שמנהל מטעמו את המגעים מול החרדים, אמר בישיבה סגורה של מזכירות הליכוד ביום חמישי שיש להיערך להקמת מטה בחירות במידה והמגעים מול יש עתיד והתנועה ייכשלו. לסיעות הקואליציות אין אינטרס ללכת לבחירות לאור מצבם בסקרים ולכן ייתכן שעדיין יימצא פתרון שיחזיק את הממשלה בהרכבה הנוכחי עוד מספר חודשים.

"שישי השחור" - מריחואנה ורובים הנחה: ג'ויינטים ומוצרי מזון המכילים מריחואנה נמכרו בדולר וצבעו בירוק את אירועי הבלאק פריידיי בקולורדו. זהו "שישי השחור" הראשון אחרי שהמדינה אישרה את השימוש במריחואנה באופן חוקי גם למטרות פנאי, והקונים הסתערו על ג'וינטים במבצע ומאכלי חג מסורתיים בתיבול קנאביס או מועשרים בTHC. מוצר נוסף שזכה לתפוצת שיא היה כלי הנשק וביום שישי נמכרו 177,000 נשקים, פי שלושה יותר מבכל יום רגיל.

האם המפורסמים שהשילו עשרות קילוגרמים יצליחו לשמור על הפיגורה החדשה? איציק כהן, דביר בנדק, יהודה פוליקר, צביקה הדר ואפילו שר החינוך שי פירון - כל אחד מהם השיל לאחרונה עשרות קילוגרמים ממשקלו. מרביתם עשו זאת בעזרת ניתוח קיצור קיבה ולאחר מכן דבקו בתזונה קפדנית. אין ספק שהגורם הבריאותי היה מרכזי בהחלטה של כל אחד מהם לרזות, אבל ככל הנראה גם החיים בעין המצלמה דחפו אותם לדיאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully