וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קואליציה במשבר: בליכוד נערכים להקמת מטה בחירות

30.11.2014 / 15:59

ראש הממשלה אמר היום לשרים: "אם לא נחזור להתנהלות תקינה - נסיק את המסקנות". במפלגתו כבר החלו בהקמת מטה בחירות, למקרה שהמגעים לפתרון המשבר הקואליציוני יכשלו. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מי הפך את מנהל הכדורגל ל"פדופיל"? ביום חמישי האחרון נתפס עופר צברי, מנהל קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה, כשהוא במצב אינטימי עם צעיר בתוך מכוניתו, ולאחר מכן נמלט מהמקום תוך כדי דריסת שוטרת. אף שמהר מאוד התברר כי הצעיר אינו קטין לפי החוק, וכי המעשים היו בהסכמה, המשיכה המשטרה לדבוק בנרטיב כי "כנראה מדובר במעשה פדופילי" וכי ייחקר "מה נעשה בתוך מכונית". בפועל, בעת הארכת המעצר יום למחרת, לא יוחסו לו עבירות מין. בתוך כך, בהפועל פתח תקווה ממשיכים לגבותו.

"שישי השחור" - מריחואנה ורובים הנחה: ג'ויינטים ומוצרי מזון המכילים מריחואנה נמכרו בדולר וצבעו בירוק את אירועי הבלאק פריידיי בקולורדו. זהו "שישי השחור" הראשון אחרי שהמדינה אישרה את השימוש במריחואנה באופן חוקי גם למטרות פנאי, והקונים הסתערו על ג'וינטים במבצע ומאכלי חג מסורתיים בתיבול קנאביס או מועשרים בTHC. מוצר נוסף שזכה לתפוצת שיא היה כלי הנשק וביום שישי נמכרו 177,000 נשקים, פי שלושה יותר מבכל יום רגיל.

האם המפורסמים שהשילו עשרות קילוגרמים יצליחו לשמור על הפיגורה החדשה? איציק כהן, דביר בנדק, יהודה פוליקר, צביקה הדר ואפילו שר החינוך שי פירון - כל אחד מהם השיל לאחרונה עשרות קילוגרמים ממשקלו. מרביתם עשו זאת בעזרת ניתוח קיצור קיבה ולאחר מכן דבקו בתזונה קפדנית. אין ספק שהגורם הבריאותי היה מרכזי בהחלטה של כל אחד מהם לרזות, אבל ככל הנראה גם החיים בעין המצלמה דחפו אותם לדיאטה.

התחזית: הלילה סיכוי לטפטוף בצפון ולאורך החוף, מחר מעונן חלקית עם גשם מקומי בצפון.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully