וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, המפורסמים התכווצו: דיאטות הרצח יחזיקו מעמד?

30.11.2014 / 16:05

איציק כהן, יהודה פוליקר ודביר בנדק - אלה רק חלק מהמפורסמים שהשילו עשרות קילוגרמים ממשקלם בשנה האחרונה, האם הם יצליחו לשמור על המשקל? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מי הפך את מנהל הכדורגל ל"פדופיל"? ביום חמישי האחרון נתפס עופר צברי, מנהל קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה, כשהוא במצב אינטימי עם צעיר בתוך מכוניתו, ולאחר מכן נמלט מהמקום תוך כדי דריסת שוטרת. אף שמהר מאוד התברר כי הצעיר אינו קטין לפי החוק, וכי המעשים היו בהסכמה, המשיכה המשטרה לדבוק בנרטיב כי "כנראה מדובר במעשה פדופילי" וכי ייחקר "מה נעשה בתוך מכונית". בפועל, בעת הארכת המעצר יום למחרת, לא יוחסו לו עבירות מין. בתוך כך, בהפועל פתח תקווה ממשיכים לגבותו.

קואליציה במשבר - בליכוד נערכים לבחירות: ראש הממשלה שיגר הבוקר בישיבת הממשלה איום לבחירות ואמר לשרים: "אני מקווה שנוכל לחזור להתנהלות תקינה, זה מה שהציבור מצפה מאיתנו, כי רק כך אפשר לנהל מדינה, ואם לא, נסיק את המסקנות". במפלגתו כבר החלו להיערך לבחירות: השר ישראל כץ, אחד המקורבים לנתניהו ומי שמנהל מטעמו את המגעים מול החרדים, אמר בישיבה סגורה של מזכירות הליכוד ביום חמישי שיש להיערך להקמת מטה בחירות במידה והמגעים מול יש עתיד והתנועה ייכשלו. לסיעות הקואליציות אין אינטרס ללכת לבחירות לאור מצבם בסקרים ולכן ייתכן שעדיין יימצא פתרון שיחזיק את הממשלה בהרכבה הנוכחי עוד מספר חודשים.

"שישי השחור" - מריחואנה ורובים הנחה: ג'ויינטים ומוצרי מזון המכילים מריחואנה נמכרו בדולר וצבעו בירוק את אירועי הבלאק פריידיי בקולורדו. זהו "שישי השחור" הראשון אחרי שהמדינה אישרה את השימוש במריחואנה באופן חוקי גם למטרות פנאי, והקונים הסתערו על ג'וינטים במבצע ומאכלי חג מסורתיים בתיבול קנאביס או מועשרים בTHC. מוצר נוסף שזכה לתפוצת שיא היה כלי הנשק וביום שישי נמכרו 177,000 נשקים, פי שלושה יותר מבכל יום רגיל.

התחזית: הלילה סיכוי לטפטוף בצפון ולאורך החוף, מחר מעונן חלקית עם גשם מקומי בצפון.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully