וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנאשם ברצח שלי דדון למומחית התביעה: "שקרנית"

30.11.2014 / 16:26

ענת גסט מהמכון לרפואה משפטית הסבירה בדיון כי הסיכוי שדגימות הדי.אן.איי של הנאשם, שהתגלו על ציפורנה של דדון, לא שייכות לו – אפסי. אביו של הנאשם חוסיין חליפה התפרץ לעברה והורחק

מענה לכתב אישום בפרשת שלי דדון בנוכחות הנאשם חסין יוסף חסין חליפה, מחוזי נצרת.. ערן גילווארג
בדיקות DNA העלו התאמה לנאשם. חוסיין חליפה/ערן גילווארג

שני עדים מומחים העידו היום (ראשון) בדיון במשפט ברצח שלי דדון על ממצאי החקירה. ענת גסט, בכירה במעבדה הביולוגית במכון לרפואה משפטית, סיפרה באולם בית המשפט המחוזי בנצרת כי בדיקות DNA שנעשו בציפורן מלאכותית שהייתה על אצבע כף ידה של המנוחה והתגלתה סמוך לזירת הרצח, העלו התאמה לפרטים של הנאשם חוסיין חליפה וכן לאלו של דדון. להערכתה, הופעל כוח כדי להפריד אותה מן האצבע. ד"ר אלון קריספין מהמכון לרפואה משפטית העיד אף הוא בדיון.

גסט הוסיפה כי על הריפוד במונית של הנאשם נמצא DNA התואם לזו של המנוחה. לשאלת הסניגור, עורך הדין עלא סולימאן, אם ייתכן כי הדגימה שויכה בטעות לנאשם, השיבה המומחית כי הסיכוי לכך אפסי. בשלב זה התפרץ אביו של הנאשם לעברה של גסט וכינה אותה "שקרנית". בתגובה, השופטים הרחיקו אותו מהדיון לאחר שסירב להפסיק.

עוד בנושא:
אביה של שלי דדון במשפט הרצח: "שישב בכלא לכל החיים"
נפתח משפט רצח שלי דדון: "ההודאה נגבתה באלימות"
אישום ברצח דדון: דקר אותה בכל גופה והותירה למות

במהלך הדיון הורחק מהאולם גם אחיו של הנאשם, חמיד, לאחר שביצע תנועות מגונות אל עבר בני משפחת דדון. לפני כשלושה שבועות התלוננו בני משפחת דדון נגד חמיד בתחנת המשטרה בנצרת עילית, לאחר שלטענתם עשה תנועות מאיימות לעברם.

על פי כתב האישום, ב-2 במאי יצאה שלי בשעות הבוקר מביתה שבעפולה בדרכה לראיון העבודה. חליפה, שעבד כנהג מונית, אסף אותה במונית שלו במגדל העמק. במהלך הנסיעה התפתחה בין השניים שיחה שתוכנה לא ידוע, ואחריו סטה הנהג מסיבה לא ברורה ממסלול הנסיעה והסיע את שלי למגרש חנייה נטוש בפאתי אזור התעשייה בעיר. דדון, שחששה בשלב זה מהנהג, התקשרה לבת דודתה ופתחה עמה בשיחה, שבמהלכה לחשה לבת דודתה כי היא נמצאת "במונית – אחת המפחידות" וכי היא "לא נושמת". לאחר מכן השיחה נותקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully