וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של שלי דדון במשפט הרצח: "שישב בכלא לכל החיים"

2.11.2014 / 10:51

באולם הדיונים שבו נפתח שלב ההוכחות במשפט הרצח של הצעירה מעפולה, תקפו מילולית מקורביה של הנרצחת את אביו של הנאשם. הוא חש ברע ופונה לבית החולים

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

בני משפחה וחברים רבים של שלי דדון הגיעו הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת שבו נפתח היום שלב ההוכחות במשפטו של של חוסיין חליפה, בן 34 מאעבלין, הנאשם ברצח של דדון, בת 20, מעפולה, במאי האחרון. בניגוד למתוכנן, יעקב דדון, אביה של שלי, לא יעלה לדוכן העדים, אלא עדותו במשטרה תוגש לבית המשפט בהסכמת הצדדים. האב, שהסיע בבוקר הרצח את בתו לתחנת האוטובוס בעפולה, שממנו היא נסעה באוטובוס לריאיון עבודה במגדל העמק, אמר בכניסה לאולם הדיונים כי תחושותיו קשות מאוד והביע תקווה שהצדק יצא לאור.

מענה לכתב אישום בפרשת שלי דדון בנוכחות הנאשם חסין יוסף חסין חליפה, מחוזי נצרת.. ערן גילווארג
חליפה בבית המשפט/ערן גילווארג

"ראיתי את הרוצח כבר כמה פעמים. הוא חלאת אדם, חלאת המין האנושי. אני לא יודע איך מייצגים אותו כאן", אמר דדון בפתח הדיון. "חשוב לי להיות כאן. חשוב לי לראות אותו מקבל את העונש, שלא יחשוב שהמשפחה בצד וזהו. אנחנו נהיה כמעט בכל הדיונים כי אני רוצה שהוא ישב מאחורי סורג ובריח כל החיים. אם אין גזר דין מוות, שיהיה מאסר עולם".

עוד בטרם נכנסו השופטים לאולם הדיונים, התפתח עימות מילולי בין בני משפחה וחברים של דדון לבין אביו של הנאשם ברצח. מקורבי הנרצחת הטיחו באביו של חליפה קללות וכן תקפו את פרקליטיו ומשמר בית המשפט נאלץ להתערב. אבי הנאשם חש ברע ופונה באמבולנס לבית החולים.

עוד על רצח שלי דדון:
אישום ברצח דדון: דקר אותה בכל גופה והותירה למות
גורמים בשב"כ: "פענוח רצח שלי דדון - לא ספין"
הותר לפרסום: תושב הגליל הודה ברצח שלי דדון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

בפתח משפטו של חליפה לפני שבוע הוא כפר בהודאתו במעשה. מחוץ לאולם הדיונים תקפו סנגוריו, עורכי הדין עלא סולימן וואסים שחאדה מהסנגוריה הציבורית, את האופן שבו גבתה אותה ממנו המשטרה. "אנחנו סבורים שההודאות נגבו ממנו בדרכים לא חוקיות, תוך הפעלת לחץ אדיר עליו - כולל אלימות פיזית", אמר עו"ד סולימן.

על פי כתב האישום נגד חליפה, ב-2 במאי יצאה דדון בשעות הבוקר מביתה שבעפולה בדרכה לריאיון עבודה וחליפה, שעבד כנהג מונית, אסף אותה במגדל העמק. במהלך הנסיעה התפתחה בין השניים שיחה שתוכנה לא ידוע, ואחריו סטה הנהג מסיבה לא ברורה ממסלול הנסיעה והסיע את שלי למגרש חנייה נטוש בפאתי אזור התעשייה בעיר. דדון, שהחלה לחשוש בשלב זה, התקשרה לבת דודתה ולחשה לה כי היא נמצאת במונית "אחת המפחידות" וכי היא "לא נושמת". לאחר מכן השיחה נותקה. בשלב זה, כך על פי כתב האישום, החליט חליפה לרצוח את דדון.

יעקב דדון, אביה של שלי דדון ז"ל, בביתם בעפולה, יוני 2014. ערן גילווארג
"חשוב לי לראות אותו מקבל את העונש". אביה של שלי, יעקב דדון/ערן גילווארג

כתב האישום מתאר כיצד דקר חליפה את דדון שוב ושוב בעת שהיא מנסה להימלט מפניו. "במשך דקות איומות, גם כשהיא נגררת על ידו ממקום למקום, דקר הנאשם את שלי דקירות עמוקות ללא רחם", נכתב בכתב האישום. "שלי נאבקה בנאשם, ניסתה להגן על עצמה מפניו באמצעות ידיה ואף שרטה אותו, אך לא היה בכך די. לבסוף, השאיר אותה הנאשם במגרש, מתבוססת בדמה ונסע מהמקום. שלי נותרה במגרש, שכובה על גבה, פצועה ודקורה, עד למותה". לאחר המעשה, על פי כתב האישום, נמלט חליפה מהמקום ובדרך השליך את הטלפון הנייד של דדון מחלון המונית. בהמשך הוא השליך את ארנקה בכפר חג'אג'רה ושב לביתו. כתב האישום מייחס לחליפה גם ניסיון לטשטש את הראיות על ידי כך שניקה את המונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully