וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבל שוכב ליד גיבור, ומנסים להציל את חיי שניהם"

11.11.2014 / 18:03

משפחתו של אחד מהחיילים שנפצעו באירוע הדריסה בגוש עציון בשבוע שעבר זעמה שהחשוד בדקירה למוות של דליה למקוס בפיגוע שאירע אתמול באזור, מטופל בבית החולים הדסה. "מחויבים לקיים את שבועת הרופא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצרו של אל-השלמון בזירת הפיגוע באלון שבות, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהומה פרצה אתמול (שני) במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, בה מאושפזים גם מאהר חמדי אל-השלמון, שעל פי החשד דקר למוות את דליה למקוס ופצע שניים אחרים בפיגוע אתמול בצומת אלון שבות שבגוש עציון, וגם החייל יונתן אהרוני, שנפצע קשה באירוע הדריסה בגוש עציון כמה ימים קודם לכן. משפחתו של אהרוני התקשתה לקבל את העובדה כי אל-השלמון מאושפז קרוב לאהרוני, ובינם לצוות בית החולים ואנשי המשטרה הצבאית ששמרו על המחבל התפתח עימות קולני.

גיסו של החייל, יצחק הורוביץ, אף נגרר על ידי השוטרים הצבאיים בכוח אל מחוץ למתחם. "המחבל הגיע לטיפול מסור כשהוא שוכב ליד גיבור ישראל והרופאים, מנסים להציל את חיי שניהם", אמר הורוביץ לוואלה! חדשות. "זה ביזיון, רק במדינה שלנו כזה דבר יכול לקרות. לא מספיק שנותנים לו טיפול שממומן מהכסף שלי ושל כולם, גם מאשפזים אותו באותו מקום שבו גיסי נלחם על חייו, בלי טיפת רגישות. צריך לפנות לשרת הבריאות שתגמור עם המחדל הזה".

"שמרו עליו שוטרים צבאיים. צעקתי להם שמדובר בביזיון, ושהיו צריכים לתת לו למות במקום שבו הוא רצח את הצעירה, בטרמפיאדה, ולא לתת לו להיות עם גיבור ישראל באותו חדר", אמר. "הם צעקו לי לצאת, וכשסירבתי התחילו לגרור אותי מהחדר".

גל טרור | סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
תיעוד: המרדף אחרי המחבל שרצח חייל בתל אביב
אבו מאזן: "פעולות ישראל יובילו למלחמת דת הרסנית"
יעלון בעקבות הפיגועים: "יש להיערך לאפשרות של הסלמה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת פיגוע הדקירה בצומת אלון שבות, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות אותו מקרה שוחחו גורמים מבית החולים עם המשפחה והבטיחו לנסות להעביר את מאהר חמדי אל-השלמון לאזור מרוחק יותר. ואכן, הבוקר הוזזה מיטתו של אל-השלמון, והוא מטופל כעת בחדר הטראומה, כאשר חדרו של אהרוני ממוקם בטיפול נמרץ ב'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"האבא והאימא בשוק שאין לתאר, אבל אין להם אפילו כוח לדבר", הוסיף גיסו של אהרוני. "הם שבורים מהתנהלות המדינה ובית החולים. איך מטפלים בו, מה זה? חיילים שומרים עליו, שישמרו עלינו קודם כל. אנו מסתובבים בפחד בכל מקום בירושלים ושומרים עליו? אנחנו לא מאשימים את הרופאים אלא את המדיניות שנותנת גיבוי לבית החולים. כל המדיניות התבוסתנית הזו שבמקום אזרחי ישראל הם מטפלים במחבלים. היו צריכים להשאיר את המחבל בטרמפיאדה ולהתבוסס בדמו".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר בתגובה: "בית חולים הדסה ורופאיו אמונים לקיים את שבועת הרופא. כיוון שכך, בית החולים מטפל בכל פצוע, ללא קשר למוצאו ולסיבת פציעתו".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully