וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דריסת החיילים בגוש עציון – תאונת דרכים

6.11.2014 / 14:35

על פי גורם ביטחוני בכיר, מחקירה ראשונית של השב"כ עולה כי לא מדובר בפיגוע דריסה אלא בתאונת פגע וברח. הנהג הדורס הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון והודה במעשה

מערכת וואלה!

גורם ביטחוני בכיר מסר כי מפרטי החקירה הראשוניים של דריסת שלושת החיילים בגוש עציון אמש (חמישי) ומהממצאים בשטח עולה כי ככל הנראה לא מדובר בפיגוע דריסה כפי שסברו בתחילה, אלא בתאונת פגע וברח. מוקדם יותר הסגיר את עצמו החשוד בדריסה, הימאם מסאלמה, לידי קציני מנהלת התיאום וקישור של המנהל האזרחי בבית לחם.

"אני הדורס, אני דרסתי את שלושת החיילים אתמול בלילה", אמר להם מסאלמה, תושב הכפר בית עווא שבדרום הר חברון. הבוקר דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "צפא" כי כוחות צה"ל עצרו הלילה ביהודה ושומרון קרובי משפחה של מסאלמה. על פי הדיווח, בין העצורים אביו ובנו.

בפיגוע הדריסה אמש נפצעו שלושה חיילים מכלי רכב בעל לוחית זיהוי פלסטינית שנסע לכיוון דרום בכביש 60 בסמוך לכפר הפלסטיני אל-ערוב, בעת שעמדו בסמוך לעמדת פילבוקס. לאחר הדריסה המשיך הנהג הפוגע בנסיעתו ונמלט. כוחות הביטחון הציבו מחסומים בכל האזור ובתום מצוד של כשעה אותר כלי הרכב נטוש באזור אל-ערוב.

עוד בוואלה! חדשות:
האזינו לשיחת שולה זקן עם מתקשרת: "הם מכרו אותי"
5 שנות מאסר נגזרו על "האב המטלטל" שהורשע בהריגת בנו
סיפורה המזעזע של המיליונרית שהרגה את בנה האוטיסט

זירת פיגוע הדריסה בצומת גוש עציון ביום שאחרי. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדריסה, בבוקר שאחרי/מערכת וואלה! NEWS, אמיר בוחבוט

שלושת החיילים מאושפזים כעת בבית החולים הדסה עין כרם. מצבו של אחד מהם מוגדר קשה והוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ, פצוע נוסף נמצא במצב בינוני עד קשה והוא נותח הבוקר. מצבו של השלישי מוגדר קל והוא מאושפז במחלקה הכירורגית.

אייל זהבי, פרמדיק מד"א שטיפל בפצועים בשטח, סיפר כי הצוות מצא את החיילים שוכבים בתעלה בצד הדרך. "הם היו בהכרה מלאה", סיפר. "אחד מהם סבל מפגיעת חזה ומפגיעות בגפיים והוגדר בשטח במצב קשה. השניים האחרים נפגעו באורח בינוני וסבלו מפגיעות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי בשטח, שכלל החדרת מחט לניקוז אוויר מהחזה לפצוע הקשה, ופינינו אותם בדחיפות בניידות טיפול נמרץ לבית חולים".

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת פיגוע הדריסה בצומת הגוש סמול לאל-ערוב כביש 60 גוש עציון. דוברות הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
מסתמן שלא מדובר בפיגוע. צומת אל-ערוב, אמש/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הר חברון

עוד במהדורה:

"הוא רצה לקבור אותי עמוק באדמה": אחרי העדות המסעירה של שולה זקן בתחילת השבוע, גם שלב החקירה הנגדית שלה היום סיפק לא מעט דרמות. במהלך העדות סיפרה על יחסיה עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: "הוא לימד אותי את השיטה איך לגנוב כספים כדי שהוא יוכל לנסוע במחלקה ראשונה ובני משפחה שלו יוכלו לנסוע ברחבי העולם".
בנוסף, השמיעו היום פרקליטיו של אולמרט הקלטת שיחה של זקן עם אישה בשם אופירה שהוגדרה "מתקשרת", בה הן משוחחות על הסדר הטיעון ועל חוסר האמון של זקן בעורכי דינה.

תנו לסנן בשקט: אם לא שמתם לב לשינוי שחל באפליקציה על המכשיר שלכם אז כדאי שתיזהרו - מהיום אפשר לדעת בוודאות את מי אתם מסננים ולכמה זמן. הופעת שני סימני "וי" אפורים על הודעה שנשלחה כבר מזמן יוצרים משברים בין בני זוג שחושבים שמסננים אותם, למרות שבפועל הסימן רק הראה שההודעה התקבלה. עדכון חדש שהופך את ה"וי" מאפור לכחול מעיד שההודעה אכן נקראה, ומכריח את מי שמעוניין לשמור על שלום בית להיות זמין 24/7.

איש השבוע: כולנו שמענו את הקלטות השיחות בין שולה זקן לאהוד אולמרט, אבל מי שנתן קצת קלאסה לסיפור הוא הפסנתרן המוכשר שמלווה את השיחה שלהם. בעודו מנגן לתומו את "לט איט בי" של הביטלס בבית המלון הירושלמי, הגבר האלמוני כלל לא היה מודע שהוא לוקח חלק בעיצוב הפסקול של ההיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully