וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לשיחת שולה זקן עם מתקשרת: "הם מכרו אותי"

6.11.2014 / 13:16

בשיחה שניהלה ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט עם מתקשרת ששמה אופירה, שהוקלטה והושמעה בבית המשפט, היא נשמעה מטילה ספק בנאמנות פרקליטיה ואף מקללת את פרקליט המדינה

צילום: יותם רונן, גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל

בבית המשפט המחוזי בירושלים החלה היום (חמישי) החקירה הנגדית של ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, שולה זקן, בתיק טלנסקי, המכונה גם תיק "מעטפות הכסף". מלבד דבריה של זקן, השמיע בבית המשפט פרקליטו של אולמרט, עו"ד אייל רוזובסקי, הקלטות של שיחה שניהלה זקן עם "מתקשרת" בשם אופירה, ועמה היא התייעצה בנוגע למשפט.

בין היתר, נשמעה בהקלטה זקן מתייעצת עם המתקשרת בנוגע לייצוגה במשפט. "עורכי הדין שלי טובים איתי עכשיו? כי הם לא היו נאמנים לי", שאלה זקן. לכך השיבה המתקשרת בחיוב: "הם טובים לך, אבל אחרי שהעמדת אותם במקום". אחר כך הוסיפה זקן: "הם מכרו אותי, עשו עסק עם הפרקליטות על הגב שלי". בהמשך השיחה שאלה המתקשרת את זקן מיהו הפרקליט שמנהל את התיק נגדה. "בן זונה אחד, משה לדור", השיבה זקן.

השמעת ההקלטה נועדה להראות את המוטיבציה של זקן "להפיל" את אולמרט. עם זאת, נראה כי מדובר בצעד נואש מצד ההגנה בניסיון למחות מזיכרון השופטים את ההקלטות הדרמטיות שהושמעו לפני יומיים.

עוד על אולמרט ושולה זקן:
זקן: "הכספים הפוליטיים - קופה סודית לצרכים אישיים"
דעה | אולמרט מרגיש את נקמת האישה הנבגדת
אולמרט לזקן: "אני פוחד שירצחו אותך על דוכן העדים"

שולה זקן בביהמ"ש המחוזי בירושלים לפני מתן עדות בתיק טלנסקי. עידו ארז, מערכת וואלה! NEWS
"עשו עסק עם הפרקליטות על הגב שלי". זקן בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, עידו ארז

זקן: עורכי הדין שלי טובים איתי עכשיו?

מתקשרת: כן, אבל הם לקחו לך המון כסף.

זקן: לא, אני לא משלמת, על אלה אני לא משלמת. המדינה, אבל הם רצו לעשות עסקה, את יודעת, להכניס אותי לבית סוהר ולגמור את הכול. אבל הם טובים איתי עכשיו? כי הם לא היו נאמנים לי.

מתקשרת: תפתחי את התהילים… כן.

זקן: עכשיו הם בסדר?

מתקשרת: את בסדר. העמדת אותם במקום, נכון?

זקן: כן, כן.

מתקשרת: כן, הם טובים לך, אבל אחרי שהעמדת אותם במקום.

זקן: נכון.

מתקשרת: ראיתי שעשית להם משפט, ממש.

זקן: כן, כי הם מכרו אותי. פייר, הם מכרו אותי, עשו עסק עם הפרקליטות על הגב שלי.

מתקשרת: מי זה הפרקליט?

זקן: בן זונה אחד, משה לדור.

מתקשרת: אני מכירה את כל הפרקליטים, הם באים אליי לתקשורים. היה בא איזה מישהו שבא לשאול עליך, אמרתי לו ככה – "אמינה, היא לא עשתה כלום". כמו שאמרו לי בשמים, אותו דבר. איזה פרקליט אחד שאני לא יכולה להגיד את השם שלו, הם באים שואלים, את מבינה? אין להם… הם באים לראיות כי אין להם ראיות מספיק, את מבינה? הם באים לשאול מתקשרת, את מבינה איזה אבסורד זה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"אני אקרע לו את הצורה"

בהמשך סיפרה זקן על אדם שאולמרט חיבר בינו לבינה כדי לסייע לה למצוא עבודה. "הוא (אולמרט – ג"ג) עזר לי עם מישהו שייתן לי עבודה, והמישהו הזה הפסיק את העבודה. הייתה לי שיחה איתו השבוע והוא אמר 'אני לא יכול להעסיק אותה ככה, אבל הנה אני נותן לך 10,000 שקל'. אמרתי לו 'תודה רבה, אני מאוד מעריכה, אבל לי יש עסק עם אהוד לא איתך'. ואמרתי 'אני אקרע לו (לאולמרט – ג"ג) את הצורה'".

"למה אני צריכה לדאוג כל חודש אם יהיה לי אוכל או לא, ואתה יושב על 30 חברות?" תהתה זקן בפני המתקשרת. "נדב (בנה של זקן – ג"ג) לא עובד, אין לו זוגיות, אמרתי לו שישיג לו עבודה. תארגן לי משכורת חודשית, יש לי משכנתה, שאני אהיה רגועה. אם אני רגועה אז טוב לי, ואני חושבת שזה מגיע לי. וכולם חושבים שכל חודש יש לי שקית של כסף", אמרה.

עו"ד של אולמרט אייל רוזובסקי בבית המשפט המחוזי ירושלים. עידו ארז, מערכת וואלה! NEWS
"תכננת לסחוט מאולמרט כסף ולהלך עליו אימים". עו"ד אייל רוזובסקי/מערכת וואלה! NEWS, עידו ארז

במהלך הדיון היום האשים עו"ד רוזובסקי את זקן כי היא תכננה לאורך שנים רבות כיצד היא תסחט את אולמרט. "התכוננת הרבה שנים ל'יום גשום'", תקף אותה רוזובסקי. "אמרת לעצמך: 'אם יום אחד בגלל השחיתות שלי אני אראה שאני בסיכון, אני אמכור את אהוד אולמרט ואעשה עסקה עם עד מדינה'. לצורך כך נערכת, התכוננת והקלטת הרבה שיחות. תכננת לסחוט ממנו כסף ולהלך עליו אימים".

זקן זעמה על האשמותיו של עורך הדין, וטענה: "לומר שאני תכננתי? למה אני צריכה לתכנן? האיש כזה ישר?". לדבריה, "הוא רצה לקבור אותי עמוק באדמה. הוא ידע שאני אימא וסבתא. הקלטתי רק עכשיו. הוא אומר לי שתכננתי את ההקלטות?"

רוזובסקי: את איימת על אולמרט 'אני הולכת לדבר נגדך?'

זקן: זאת הבנה שלך.

רוזובסקי: אז למה התכוונת?

זקן: שאני הולכת לדבר איתו כמו שלא דיברתי איתו מעולם.

רוזובסקי: מה אמרת לו שהוא הרגיש שאת הולכת לפתוח עליו? להעיד?

זקן: הוא הרגיש שאני לא מוכנה יותר שהוא ישתמש בי. הוא הרגיש שאני לא הולכת לשתף פעולה כאילו שאני מהנהנת, מה יש לו לפחד? אז אני מאיימת?! זה איש שמאיימים עליו? אדון אהוד אולמרט, אתה יכול להגיד עליו הרבה דברים, אבל מאיימים עליו?

"אולמרט יצא מהכל כי לא דיברתי"

בהמשך מושמע בדיון קטע נוסף עם המתקשרת, בו היא נשמעת אומרת לזקן, ש"זה הזמן להשאיר אותו באוויר". זקן פונה לעו"ד של אולמרט ומאשימה: "הלקוח שלך הוא נאשם סדרתי, הוא יצא מהכל כי לא דיברתי. על הולילנד ביקשתי כסף, כי רציתי ללכת לבית הסוהר בשבילו. בפרשות הקודמות הוא הציע לי כסף. בהולילנד כבר התארגנתי ללכת לבית הסוהר אז ביקשתי כסף למשפחה שלי. הוא יכול לדאוג לבן שלי לנדב, כי לכל המאבטחים שלו הוא שלח את ללמוד בקרית אונו. אז כן, ביקשתי כסף. הוא יושב ומספר לי איך הוא הולך לבלות עם ברלוסקוני בטירות, ואני מקנאה, ואני רוצה גם לצאת עם הילדים שלי בחופש".

עוד העידה זקן: "לא זו בלבד שהוא ביקש שאשקר על השישים אלף, הוא הלך לילדים שלי, הלך לחברות שלי ואז הלך לעורך דין שלי. הייתי צריכה להמשיך להיות מטומטמת שלא רואה אבל אז המשפחה שלי נכנסה לעניין".

רוזובסקי: בעצם את אומרת למתקשרת 'זו ההזדמנות האחרונה שלי להוציא ממנו כסף', והמתקשרת גם מציעה לך לדבר ברמזים, כי אולי תוכלו להישאר חברים. אני מבין שזה בעצם לאיים ברמיזה.

זקן: זו עצה של המתקשרת, היא צריכה לייעץ. אני לא מימשתי. אם הייתי מממשת את מה שאמרו לי, כבר מזמן הייתי מעידה.

רוזובסקי: בישיבה הקודמת אמרת 'הרי זה לא סוד שאני יכולתי לעשות הסדר מזמן מזמן, והייתי צריכה להגיד את האמת, לקבל מדליה, אולי משכורת, ואח שלי לא היה צריך לשבת בבית סוהר שנה'. מישהו הציע לך הסדר כדי שאח שלך לא היה צריך להיכנס לכלא?

זקן: מיכה פטמן (עו"ד מיכה פטמן), בשלב מסוים, כשאח שלי היה אמור ללכת לבית סוהר אמר לי 'תשמעי, אם תגידי שהוא (אולמרט)ידע אפשר לסגור לך את התיקים, אח שלך לא ילך לבית סוהר'. ואני לא הסכמתי כדי להציל את אהוד אולמרט".

ביום שני העידה זקן על ההקלטות וכן על יומניה הממוחשבים, שבם תועדו העברות הכספים של אולמרט. החקירה הנגדית של זקן, שהחלה היום, צפויה להימשך כמה ימים. הדבר העיקרי שינסה צוות ההגנה לעשות הוא לפגוע באמינותה של זקן.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully