וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לזקן: "אני פוחד שירצחו אותך על דוכן העדים"

3.11.2014 / 9:11

ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר מעידה הבוקר בנוגע לשיחות שהקליטה. מתמלולי השיחות עולה שאולמרט דחק בה שלא להעיד בפרשת טלנסקי, שבה הואשם בקבלת דבר במרמה. האזינו להקלטות

צילום מסך

"אני מאוד פוחד שאת תעלי על דוכן העדים. לא בגללי - בגללך" - כך נשמע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בהקלטה שמסרה ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן, לפרקליטות במסגרת הסכם עד המדינה שחתמה בפרשת הולילנד, ושבגינן הוחלט לפתוח מחדש את תיק טלנסקי. בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח הבוקר (שני) מחדש התיק, המכונה גם תיק "מעטפות הכסף", שבעקבותיו נאלץ אולמרט להתפטר ושממנו זוכה לבסוף ביולי 2012. במסגרת המשפט המחודש שומע בית המשפט לראשונה את ההקלטות וכן את עדותה של זקן בנוגע לשיחות שהקליטה. בהקלטות נשמע אולמרט דוחק בה שלא להעיד, מנסה לכאורה להכתיב לה גרסה ומדבר עמה על כספים שקיבלה ממנו. האזינו להקלטות הדרמטיות (באדיבות ערוץ 10)

במסגרת פרשת טלנסקי, הואשם אולמרט כי בשנים 2006-2002, שבהן היה ראש עיריית ירושלים ושר התמ"ת, קיבל מאיש העסקים משה טלנסקי מאות אלפי דולרים, שחלקם הועברו במעטפות ובמזומן - ועליהם לא דיווח. את הכספים החזיק עבורו ידידו אורי מסר בכספת במשרדו ולאחר מכן בכספת בבנק לאומי. מי שידעו על הכספים שהועברו לכאורה היו אולמרט, מסר וזקן.

עוד בפרשת טלנסקי:
לאחר פתיחת תיק טלנסקי: מה עוד מחכה לאולמרט?
תיק טלנסקי ייפתח: יוצגו ראיות חדשות נגד אולמרט
העליון יאזין להקלטות שולה זקן בערעור טלנסקי

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בירושלים, נובמבר 2014. גיל יוחנן, מערכת וואלה! NEWS
"אורי יכול לשקר במצח נחושה, לי יש בעיה לשקר". שולה זקן בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, גיל יוחנן

אולמרט טען במשפט כי מדובר בכספים פוליטיים כשרים, שלא צריך לדווח על קבלתם או על קיומם, אך לא סיפק הסבר לעובדה שהכספים הללו הוחזקו בצורה זו, בלא רישום גלוי ומסודר וללא דיווח. שופטי המחוזי החליטו לזכותו מעבירה של קבלת דבר במרמה. "אין ראיה ברורה על מקור הכסף, אם כי מסר הבין כי חלק מהכספים מקורו בטלנסקי", הסבירו. "אין לפנינו ראיה בכתב כי נעשה שימוש פוליטי בכספים אלה. עם זאת, גם אין לפנינו ראיה כי נעשה שימוש פרטי בכספים אלה. במצב דברים זה, ובהיות נטל הוכחת האישום על כתפי המאשימה, לא נוכל לקבל את טענתה ולקבוע במידת הוודאות הנדרשת במשפט פלילי כי מדובר בכספים פרטיים של הנאשם, להבדיל מכספים שהוגבלו על ידי תורמיהם לשימושים פוליטיים בלבד".

המדינה ערערה על הזיכוי. "במהלך כהונתו כשר קיבל לידיו עשרות אלפי דולרים, עיקרם במזומן, לצרכיו השונים, הפקיד את חלקם בקופת מזומנים סודית, שנוהלה באופן נסתר, ואף הצהיר הצהרות חסרות למבקר המדינה, שבהן מושמטים הכספים במתכוון. במקביל הוא סייע לעסקיו של מעניק הכספים (טלנסקי - ג"ג)", נכתב בערעור.

שנתיים לאחר הגשת הערעור ולאור קבלת ההקלטות מזקן, פנתה המדינה בצעד חריג לבית המשפט העליון וביקשה להגיש את ההקלטות כראיה חדשה. הפרקליטות טענה כי הראיות החדשות ממוטטות את קביעות שופטי המחוזי בזיכוי ומחזקות את טיעוני הערעור שהגישה המדינה בתיק. לאחר שהאזינו להקלטות, החליטו שופטי העליון לקבל את בקשת הפרקליטות באופן חלקי – ולהורות לבית המשפט המחוזי לשמוע שתיים מתוך שמונה ההקלטות, ומהן רק חלקים מסוימים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"כל מה שהבטחתי, אני מקיים"

השיחה הראשונה בין אולמרט לזקן התקיימה במאי 2011 כשהשניים נפגשו בלובי בית מלון. הזמן: מעט לפני תחילת עדותו של אולמרט בשלב ההגנה במשפטו בירושלים ואחרי שפרשת הולילנד התפוצצה ואולמרט נחקר במשטרה.

אולמרט: "הנקודה היא כזו: א' (לא ברור) כל מה שהבטחתי אני מקיים. ב' (לא ברור) כשזה יורד מראשך זה לא קורה ביום אחד. זה לוקח זמן".

זקן: (לא ברור).

אולמרט: "בסדר, אז עכשיו (לא ברור) את 50 אלף הדולרים לא יודע... תחזיקי אצלך את הדולרים, תני לו שקלים. או חכי שבוע, יכול להיות שהשבוע הזה אני אקבל את הסכום הגדול ואז אני אתן לך.. אני לא...".

זקן: "אוקיי".

אולמרט: "(לא ברור) עכשיו, דבר שני, אני רוצה שתרימי טלפון ל*** (השם אסור בפרסום, מדובר בעורך דין המקורב לאולמרט - ג"ג) ביום ראשון".
זקן: "כן".

אולמרט: "תגידי לו שאת רוצה לראות אותו. את אפילו תהיי בתל אביב אם הוא רוצה בתל אביב (לא ברור). לא יודע, את רוצה לראות אותו. אני אומר לך רק דבר אחד שולה וזה הכול: אני בעדות שלי הולך לעשות לך את החיים מאוד קלים ומעבר לזה תשקלי מה את עושה. אני אומר לך: אני מאוד פוחד שאת תעלי על דוכן העדים. לא בגללי - בגללך. כי את לא תהיי בנויה להאמין בזה, הוא (עורך הדין - ג"ג) ירצח אותך".

זקן: "אני יודעת".

משה טלנסקי מוסר את עדותו בפרשת הולילנד בבית המשפט המחוזי בת"א, ינואר 2013. דרור עינב
משה טלנסקי בבית המשפט/דרור עינב

אולמרט: "הוא ירצח אותך ואת תפלילי את עצמך על דוכן העדים. זה מה שמטריד אותי. אני אגיד לך מה: הוא יגיד דבר פשוט מאוד, את יודעת מה? היומנים שכתבת.. אה.. כתוב ביומנים, אוקיי לא יודע איזה יום, יכול להיות שהתבלבלו (לא ברור) את כתבת את זה, מישהו כתב לך את זה ביומן? בסוף תאלצי להודות שאת כתבת את זה, אז הוא יגיד: מה זה 'אני לוקחת לעצמי 35 אלף דולר'? מה תגידי? אז הוא יגיד את לקחת לעצמך 35 אלף דולר. עכשיו מה הבעיה? (אם) את לא עולה על דוכן העדים הוא (התובע, אורי קורב - ג"ג) יכול לקפוץ ולעשות ריקודים באוויר. הוא לא יכול להרשיע אותך, את זה הוא לא יכול להציג, את היומנים האלה".

זקן: "אבל מה אני אומרת? אני לא יכולה להגיד שקיבלתי ממך כסף ואתה החלטת לתת לי כסף?"

אולמרט: "את יכולה להפיל עליי הכול, זה בסדר".

זקן: "לא, רגע. סליחה, מה, מה הוא יכול להגיד לי?"

אולמרט: "סליחה, דיווחת על זה למישהו?"

זקן: "לא".

אולמרט: "זה כסף ממי, מה זה? הכנסה? מתנה? 30 אלף דולר? מה זה? מה זה? זה שוחד? מה זה?"

זקן: "זה.. רצה לעזור לי".

אולמרט: "שולה.. שולה.. אה.. אה.. אה.. מה זה מה? איזה כסף זה? הרי אני אומר לך שזה תרומות פוליטיות, אז מה?"

זקן: "זה אחד באחד"

אולמרט: "מה?"

זקן: "אחד באחד (לא ברור) אז זה הכול שרשרת של (לא ברור) כסף מאחד לשני".

אולמרט: "לכן אני אומר שאיפה שעכשיו, כל זה נובע מ... מהנייר הזה. אם את לא מופיעה, הם לא יכולים להגיש את הנייר, הם לא יכולים לשאול על הנייר, הם לא יכולים לקבוע ממצא עובדתי על הנייר, מה הם יכתבו על הנייר?"

חשד לשיבוש מהלכי משפט

בצורה הכי ברורה, נשמע אולמרט משכנע את זקן לא לעלות על דוכן העדים בתיק טלנסקי מחשש שלא תצליח לספק הסברים מספקים לרישומים ביומניה הממוחשבים. זקן נהגה לתעד ביומניה העברות כספים במזומן לקופה הסודית של אולמרט שהחזיק מסר, ובהם 30 אלף דולר שהועברו אליה מאותה קופה כתוספת למשכורתה.

בכך שדרש ממנה שלא תעיד, עולה חשד שאולמרט שיבש מהלכי משפט על מנת שלא ניתן יהיה לקבוע דבר בנוגע ליומניה הממוחשבים של זקן. הוא גם מסביר שזקן לא יכולה להגיד שקיבלה ממנו כספים כי הדבר שומט את הבסיס לגרסתו שמדובר בכספים פוליטיים. כמו כן, הוא מדבר איתה על כספים שברצונו לתת לה, ומציע לה להיפגש עם מקורביו כדי לעשות לה את החיים "מאוד קלים", מה שמעלה את האפשרות לתמורה על שתיקתה.

ואכן, זקן נשארה נאמנה לאולמרט ולא העידה בפרשת טלנסקי. יומניה לא הוגשו לבית המשפט כראיה בשל שתיקתה ובית המשפט קבע כי לא הוכח שהכספים בקופה הסודית שימשו לצרכיו הפרטיים של אולמרט. כשיעומתו עם ההקלטה האמורה, צפויים עורכי דינו של אולמרט לטעון שהוא בסך הכול ניסה לשמור על אשת סודו ואמונו מתוך דאגה אמיתית וכנה, כחבר, מאחר שזקן לא תעמוד בחקירתו של התובע.

אהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים, נובמבר 2014. גיל יוחנן, מערכת וואלה! NEWS
"אני וידיד שלי הולכים לעשות לך את החיים מאוד קלים". אולמרט בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, גיל יוחנן

בהמשך השיחה, אולמרט מוודא שזקן אכן לא תעיד.

אולמרט: "כדי לנהוג בחוכמה, אני דורש ממך גם לנהוג בחוכמה ולהבין מה המשקולות פה, איפה מוטל עלייך עיקר העומס. אני לא מבקש ממך שתודי בשום דבר, אני מבקש ממך שתעשי משהו שעשית כבר. אבל את צריכה להבין דבר אחד: ברגע שיצא ממך שאני נתתי לך הוראה א.. א... כסף מזומן אני נתתי לך 30 אלף דולר, אני (לא ברור) דולר, אני נתתי לך 30 אלף דולר או ברגע שיצא שאני אה.. אה.. שאני ידעתי ממך שדכנר (שמואל דכנר, איש עסקים ועד המדינה בפרשת הולילנד - ג"ג) נותן תרומה, מה פירושו של דבר? שאני שותף לשוחד, נקודה, זה הכול. אם את קיבלת בידך ולא סיפרת לי, איזו עבירה את עשית? איזו עבירה את עשית? אבל ברגע שאני ידעתי - נגמר הסיפור, זה כל מה שהם רוצים. את צריכה להבין את זה. לכן אני אומר לך: הכי נכון לא לעלות על דוכן העדים. הכי נכון. את לא יודעת שולה, את, את לא תעמדי בזה. אני מקווה שעם כל הניסיון שלי והכוח הפנימי שלי וה.. ה... מעמד שלי, שאני אעשה את זה טוב...".

עורכי דינו של אולמרט צפויים לטעון שכלל לא מדובר על פרשת טלנסקי - אלא על תיק הולילנד. הם יסבירו שאולמרט וזקן, שכבר סיימו להיחקר בפרשת הולילנד, תכננו בשיחה כתב הגנה משותף, ומפני ששניהם נאשמים, אין בכך פסול. 30 אלף הדולרים שאולמרט כביכול נתן לזקן הועברו מהקופה שהייתה אצל מסר. כשהוא מבקש מזקן ש"תעשה משהו שכבר עשתה", וככל הנראה כוונתו שלא תעיד בפרשת הולילנד – כפי שלא העידה בפרשת טלנסקי.

אולמרט: "את צריכה להבין דבר אחד: כשאת אומרת 'אני לא אמרתי לאהוד (לא ברור), הוא לא היה מעורב בזה, אני פעלתי בתום לב. חשבתי שזה מה שאני צריכה לעשות, הוא לא אמר לי והוא לא ידע', את.. לא מזיקה לעצמך דבר. את אומרת דבר אחר - אין כוח בעולם שיגרום לכך".

זקן: "הלוואי. ואז הם יגידו: 'את.. את לא יודעת שאת עושה עבירות פליליות?'"

אולמרט: "איזו? איזו עבירה פלילית? איזו בדיוק עבירה פלילית עשיתי? טלנסקי העביר תרומות מ.. פוליטיות מחוץ לארץ. מה זה, הוא העביר מהכסף שלו? הוא העביר מתרומות מאנשים מחוץ לארץ ואני העברתי את זה לאורי מסר. עכשיו אורי מסר שם את זה בכספת הפרטית שלו. אני ידעתי? הוא אמר לי שהוא משאיר את זה בכספת?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשבוע הבא אעביר חלק מהכסף במזומן"

בשלב מסוים בשיחה השניים מדברים ככל הנראה על כסף שמונח על השולחן.

זקן: "מ.. מה יש שם?"

אולמרט: "יש שמה..."

זקן: "אני לא אתחיל לספור, כי בתוך אה... בתוך חבילה אחת היה את זה, המזומן".

אולמרט: "היו שני מזומנים (לא ברור)".

זקן: "אה, לא פתחתי".

אולמרט: "זה, 25 אלף ב..שקלים".

זקן: "אוקיי".

אולמרט: "והיה עוד 20 אלף דולר בדולרים".

זקן: "אז 45?"

אולמרט: "(לא ברור) כן".

זקן: "45".

אולמרט: "השבוע בעזרת השם אני צריך לקבל 125, שאני אעביר חלק במזומן, אני מקווה, לא השבוע הזה... שישי בשבוע הבא. וזה, את תחליטי כמה שאת נותנת להוא".

זקן: "בסדר".

כשאולמרט אומר "הוא", הוא מתכוון ככל הנראה לעורך דינה של זקן בתיק טלנסקי, מיכה פטמן, אותו עורך דין שמימן עבורה אולמרט. הפרקליטות תטען שהכסף נועד לקנות את שתיקתה של זקן. עורכי דינו של אולמרט יוכלו לטעון כי היא זו שמבקשת את הכסף מאולמרט, והוא מבקש אותו עבורה מתורמים. כמו כן יוכל אולמרט לטעון שהוא בסך הכול בא לעזרתה של חברה בצרה – כפי שכבר העיד בעבר ולא הכחיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורך הדין מיכה פטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה לשעבר ממשיך ולוחץ את זקן לפינה.

אולמרט: "כל מה שהבטחתי לך, אני קיימתי ומקיים".

זקן: "נכון".

אולמרט: "וזה לא קל לי, שולה. אני לא יכול להגיד לך כמה זה לא קל, ואת יודעת כמה שזה קשה לי (לא ברור). זה לא קל, ברוך השם. עכשיו אני חושב שהצלחתי עם מישהו, הוא ייתן לי 125 במזומן (לא ברור), 175 את זוכרת? 45 ועוד 125 זה 170 (לא ברור), אחרי זה נראה מה יהיה. אבל לעולם, את הרי יודעת שאותך, שאת היית כמו בת שלי 35 (לא ברור) כל כלב מהרחוב. עוד מעולם לא זנחתי בן אדם אחד? תראי אחד! מישהו אחד שהיה איתי אי פעם שאני הייתי אפילו מחויב לו (לא ברור), שזנחתי אותו. את יודעת את מי אני זונח, היחיד, את יוסי (אחיו, יוסי אולמרט - ג"ג). כי הוא המיט עלי חרפה ועל המשפחה. על המשפחה שלו והילדות שלו".

זקן: "טוב הוא נו.. בוא תדבר איתו...".

"ואז יצאה המשכורת שמצאה חן בעיניי"

הפגישה השנייה שהוקלטה התקיימה כשנה וחצי מאוחר יותר, בדצמבר 2012, לאחר הזיכוי בבית המשפט המחוזי. ברקע הפגישה: ההתקדמות בתיק הולילנד והצעה לזקן לשמש עדת מדינה. בפגישה זקן מסבירה את אותה תוספת של 30 אלף דולר למשכורתה שמקורה, כך לדבריה במשטרה (לאחר שמסרה את ההקלטות - ג"ג), בקופה של אורי מסר ואשר הופיעה ברישומיה.

אולמרט: "תסתכלי, מה עם החיים שלי? תראי, על ההרשעה המטומטמת הזאת (לא ברור).. מי יודע כמוך שבחיים שלי לא קיבלתי אגורה אחת מאורי מסר. על מה? על מו?"

זקן: "לא משנה, כן.. נגררתי למשפט לא שלי, זה-פה-שם ובגלל שלא העדתי היא האשימה אותי אז מה יצא לי מזה?"

אולמרט: "שולה, לא העדת בעניין ש.. (לא ברור) וזיכו אותך. אבל בזה ש(לא ברור) הכול התחיל במחברות שלך".

זקן: "נו, אז מה?"

אולמרט: "במחברות שלך את כותבת 'קיבלתי, לקחתי 50 אלף דולר' - מה היה שם?"

זקן: "נו אז, מה יכולתי? היו שואלים אותי: 'מה זה?'. מה יכולתי להגיד? מה הייתי צריכה להגיד? שבאתי לעבוד ואהוד רצה לקחת אותי והמשכורת לא הייתה טובה אז הוא הציע לי 30 אלף דולר?"

אולמרט: "את ביקשת ממני. אני לא הצעתי".

זקן: "מה פתאום, אתה הצעת לי אהוד, על מה אתה מדבר? ישבנו במצודת דוד, הבאתי לך לחמניות של פסח, אמרת לי 'מה שמדאיג אותך זה זה? אני אדאג לך שיהיה לך שנה' ואז חילקת לי את הסכום כמה זה יוצא לחודש, חיברת את זה במשכורת שלי ואז יצאה משכורת שמצאה חן בעיניי".

אולמרט: "לא רוצה להתווכח".

זקן: "אתה נורמלי? לא אמרתי לך את זה?"

אולמרט: "אני לא מתווכח על זה, את הצעת את זה ואני הסכמתי, אני רק לא זוכר שאי פעם אמרתי לך לכתוב את זה במחשב שלך".

זקן: "בזה אתה צודק, בסדר".

שמואל דכנר, עד המדינה בפרשת הולילנד שמת בסוף השבוע האחרון, מרץ 2013. ניב אהרונסון
"אם יגלו שידעתי שדכנר נותן תרומה, יגידו שקיבלתי שוחד". עד המדינה בפרשת הולילנד, שמואל דכנר/ניב אהרונסון

אלא שעורכי דינו של אולמרט יוכלו לטעון כי מההקלטה לא עולה בבירור שהכסף נועד לצרכים פרטיים, שכן זקן הייתה עוזרת פוליטית. היא שילמה לפעילים, ארגנה אירועים.

בהמשך, נשמע אולמרט מנסה לשכנע את זקן שלא לחתום על הסדר הטיעון.

אולמרט: "בסדר, אני אומר לך פעם אחת. תשמעי, את לחוצה עכשיו. אם את תעשי עסקת טיעון אני אומר לך (לא ברור) אם תעשי עסקת טיעון, עסקת טיעון זה לא יהיה לא על רבע ולא על עשירית - זה יהיה על הכול. פירושו של דבר שאת אומרת 'אני קיבלתי כספים בשביל אהוד אולמרט', זה הכול. על כל מה שמשתמע מזה. אם את לא רוצה לעשות את זה, אז הדרך האלטרנטיבית היא עם כל הכבוד, היא לא דרך כסף. לא ללחוץ עליי עם כסף. אנחנו עכשיו נסדר עם אורי ועם עוד מישהו".

אחר כך הוא שואל אותה על 60 אלף השקלים שקיבל, על פי הרשעתו בפרשת הולילנד, מדכנר – דרך זקן.

זקן: "אין בעיה. דבר, דבר".

אולמרט: "זהו, אני מדבר. אני שואל אותך: את, היה לך כיוון שהוא 60 אלף שקל או מאה אלף שהפקדת אצל ה.. (לא ברור) שלך. אז לאחר מכן פרטת את הכסף והחזרת לו את הכסף אלא חד-משמעית, זה מופיע ב...".

זקן: "פרטתי את הכסף ונתתי לאחרים, כן - והם כיוונו אליך כל הזמן".

אולמרט: "מה?"

זקן: "הם כיוונו אליך כל הזמן".

אולמרט: "את לא אמרת להם שנתת לי?"

זקן: "אהוד, אתה לא מקשיב לי שנייה".

אולמרט: "סליחה, אני אומר".

זקן: "אני לא אמרתי...".

אולמרט: "אני מבין שעל האחרים את לא אמרת להם שנתת לי".

זקן: "לא אמרתי, אתה צודק. אז אני אחזור על זה: הם לחצו ולחצו, כן. כי הם רצו אותך. ואני אמרתי: 'אני לא זוכרת, נתתי לאחרים'. אוקיי, זה הקטע שאתה...".

אולמרט: "לפי דעתי..".

זקן: "לא אמרתי שהחזרתי אלא אתה רצית שאני אגיד ולא עמדתי בזה. זאת הייתה טעות. אתה אמרת לי להגיד את זה שדיברת איתי לחוץ לארץ. אמרת לי 'תשמעי, תגידי שפרטת והחזרת לו'. ואני לא.. לא יכולתי לשקר כי זה לא, לא אה... היה האמת. אורי יכול לשקר במצח נחושה אין לו שום בעיה לשקר, לי יש בעיה לשקר".

אולמרט: "היה לך קשר איתו?"

זקן: "עם מי?"

אולמרט: "עם אורי".

זקן: "לא דיברתי על אורי עכשיו, דיברתי על דכנר".

אולמרט: "חשבתי שאת אומרת אורי".

אף שהשיחה מתנהלת כבר לאחר הזיכוי בטלנסקי, וקשורה ברובה לפרשת הולילנד, אולמרט מנסה להבין מה אמרה זקן בחקירתה. כשהיא משיבה "לא יכולתי לשקר כמו שאמרת לי, אני לא אורי מסר", היא בעצם רומזת לעבר. אולמרט נשמע לא מרוצה מדברים שאמרה זקן ונשמע כשהוא "מכתיב" לה גרסה אחרת.

אולמרט: "אז אני אומר, לפי דעתי עכשיו כשתגיד איך שלוש שנים. מה זה? עזרת לאנשים, נתת לאנשים תרומות וזה? נניח שסיפרת לי, שאת סיפרת לי שזה סיפור נכון. שהייתה איזושהי משפחה, שהיית מטפלת במשפחות במצוקה. הייתה משפחה ששולה טיפלה בהם ושהייתה זקוקה לכסף. ואת אמרת 'ודכנר הסכים לעזור לה' ואני אמרתי 'יפה מאוד'...".

זקן: "אני חושבת שגם אני אמרתי".

אולמרט: "מה?"

זקן: "אני חושבת שגם אני אמרתי משהו".

אולמרט: "יפה מאוד, כל הכספים האלה סייעו לכל מיני משפחות במצוקה שזה, לכן לא היססת מלכתחילה להכניס את זה לחשבון שלך כי לא היה לך מה להסתיר, וזה מה שנתת לאנשים.. זה מה שנראה לי מתקבל על הדעת".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully