וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט מרגיש את נקמת האישה הנבגדת

בכוחה של אהבה להחריב עולמות - בדיוק כמו שנאה. שולה זקן, שהעידה אתמול נגד הבוס שלה לשעבר מלמדת אותו, שגם אם לא היה ביניהם קשר רומנטי, מחיר הבגידה כבד

פגשתי את שולה זקן בתקופה שהחליטה לחתום על עסקת הטיעון עם הפרקליטות. פגישה חברית ולא טיפולית. קלינאי נשאר קלינאי גם בסיטואציות חברתיות וראיתי עוצמות שידעתי שיחריבו עולמות. אותה לא עניין אז פחד עונש המחבוש רב השנים שהיה צפוי לה. לא עניין אותה האבסורד שאהוד אולמרט ייצא זכאי היכן שהיא הורשעה. לא היה אכפת לה מהביקורת הנוקבת שנכתבה עליה בצדק בעיתונות. לא עניינה אותה הפגיעה האנושה במשפחתה, בבעלה ובילדיה. הנפילה הגדולה מאשת הברזל הכול-יכולה לאשה המסתבכת בעדויות שקריות בבית משפט לא פגעה בה. היא חשה שעשתה הכול למען הגבר של חייה והייתה מוכנה להקריב הכול בשבילו, בכוחה של האהבה והתחושה הרומנטית שאפפה אותה. עניין אותה רק דבר אחד - האירוע בו המתינה לו באזור החנייה והוא עבר על פניה בלי לומר מילה. היא צעקה אחריו והוא לא סובב את ראשו. בדמעות ובעוצמות שרק איש מקצוע יכול להבין צפיתי ברעידת אדמה: אהבה ושנאה דין אחד להן. בונות ומחריבות עולמות. כמו בכל גירושין, האהבה הגדולה פינתה מקומה לשנאה עם רצון לנקמה.

אין גירושין טובים, לפחות אני כמטפל לא נתקלתי בכאלו. כשמגיע אלי איש עסקים בכיר ומספר לי על רצונו לפרק את החבילה כי התאהב באישה חדשה (לרוב צעירה) אני מכין אותו לצפוי לו. מלחמת עולם. קרב עקוב מאמוציות, כי כוחה של נקמת אישה נבגדת גדול מכוחו של השטן. ישבתי עם שולה זקן וראיתי אישה מאוהבת שחשה נבגדת. שוחחתי אז טלפונית עם עורך דינה המבריק והמסור –עפר ברטל ואמרתי לו שעכשיו סוף סוף הקליינטית שלו תשתף עמו פעולה. הוא חשב שזה בגלל גט הכריתות שנתנו לה עורכי הדין של אולמרט בבית הדין ובראיונות, לא הבין את עוצמת הפגיעה האמוציונלית האנושה. עוצמת האישה הנבגדת.

אהבה בונה ומחריבה עולמות, עזה כמוות. גורמת לאנשים לצאת למלחמות, לעבור על החוק, לאבד עצמם לדעת. שולה ואהוד היו זוג לכל דבר ועניין. מעל 30 שנים של זוגיות עמוקה היו ביניהם. קשר בלי מגע פיסי ומיניות, אך עמוק ונדיר מרוב הקשרים שאתם מכירים. תאמינו למילותיה כשאמרה "שיקרתי מתוך אהבה אליו. אני ניזונה רק ממנו. היה איש אחד שהדריך אותי, ליווה אותי וקוראים לו אהוד אולמרט. הוא היה אלוהים שלי".

שולה זקן ואהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי, ירושלים.. AP
"אהבה בונה ומחריבה עולמות". אולמרט וזקן בימים יפים יותר/AP

אהוד לא הפנים כוחה של זוגתו האוהבת. היא לא הייתה זקוקה לכסף, ממון ותשורות. היא רק רצתה קצת יחס: "הוא כל הזמן רק דיבר על כסף, כסף, כסף. אני רוצה שידבר איתי! אין לי אף אחד". מוכר לכם גברים נשואים? משפטים שאתם שמעתם פעם או פעמיים מרעייתכם החוקית או מהמאהבת.

אני לא משפטן ולא יודע מה אמת. כאדם וכאזרח, אני מתקשה לשמוע ולהפנים את התכנים ומנגנון ההגנה שלי הוא להדחיק. אני רק שומע ומאמין למילים: "תמיד ניסיתי להתרחק ממנו אבל לא הצלחתי. הקלטתי כי התגעגעתי. רציתי לשמוע אותו. הקלטתי כדי להשמיע לכם שאנחנו ביחד ושהוא מאוד אוהב אותי".

גברים יאמרו "חיזור גורלי" ומציאות שעולה על כל דימיון. אני אומר שלא היה מדובר בקשר חד-סטרי ובמזכירה מאוהבת. היה מדובר פה בקשר זוגי לכל דבר. אולמרט חכם ומבריק והאישה היחידה שבאמת בטח בה ושיתף עמה את כל סודותיו הכמוסים הייתה שולה. בטוחני שהיא ידעה סודות שרעייתו החוקית, אם ילדיו, לא ידעה. הוא רק לא הפנים מה שגבר שרוצה להיפרד לא תמיד מבין - שלגירושין יש מחיר. את מילותיה על דוכן העדים בבית משפט: "הוא כל פעם אמר שהוא לא יבגוד בי" אני שומע תדיר בחדר הטיפולים ויודע שהתחילה מלחמת עולם ששום תסריטאי טלנובלה לא יעז לכתוב.

ד"ר רבינוביץ' הוא רופא פסיכיאטר מומחה ופסיכותרפיסט

מעוניינים לפרסם מאמר במדור הדעות? כתבו לנו למייל op-ed@walla.net.il

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully