וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוקק רוסי: "מנכ"ל אפל יכניס לרוסיה אבולה ואיידס"

יממה לאחר שיצא מהארון, טים קוק מתמודד עם התבטאויות מכוערות מצד פוליטיקאי מקומי בשם ויטלי מילונוב, שקרא לאסור את כניסתו לרוסיה לכל ימי חייו. מילונוב עצמו מחזיק אגב באייפון ובאייפד

ויטלי מילונוב, חבר מועצת המחוקקים של סנט פטרסבורג הידוע בהתבאויוטיו ההומופוביות. Sm alien, GettyImages
"יש לאסור את כניסתו של טים קוק לרוסיה". חבר מועצת המחוקקים של סנט פטרסבורג , ויטלי מילונוב/GettyImages, Sm alien

ויטלי מילונוב, פוליטיקאי רוסי וחבר במועצה המחוקקת של העיר סנט פטרסבורג, קרא אתמול (חמישי) לממשלת רוסיה לאסור את כניסתו למדינה של מנכ"ל אפל, טים קוק, לאחר שזה יצא אתמול מהארון באופן רשמי. "מה הוא יכול להביא לנו?", תהה מילונוב, "אבולה, איידס וזיבה?". מילונוב טען כי הומואים בארצות הברית מקיימים "קשרים לא נאותים", והדגיש כי יש לאסוך את כניסתו של קוק למדינה למשך כל ימי חייו.

מילונוב, שידוע בהתבטאויותיו ופעילותו ההומופובית, היה אחד מיוזמי החוק ההומופובי שאוסר על "תעמולה של יחסים מיניים לא מסורתיים בקרב קטינים". בשנה שעברה התייחס מילונוב לאפשרות שספורטאים גאים ישתתפו באולימפיאדת החורף שהתקיימה במדינה בפברואר, והדגיש כי ספורטאים כאלה יכולים להיות נתונים למאסר במהלך המשחקים אם יעברו על החוק ויפיצו תעמולה הומוסקסואלית. בנוסף, הוא מחה נגד פסטיבל הסרטים הגאה שהתקיים בעירו בשנה שעברה. יש לציין כי למרות המחאה החריפה נגד קוק, מילונוב, אגב, מחזיק במכשיר אייפון ואייפד, מתוצרת אפל כמובן.

עוד בוואלה! חדשות:
לקראת תפילות יום השישי: 3,000 שוטרים נפרסו בבירה
שקוע עד הצוואר: יותר מאלף לוחמי חיזבאללה נהרגו בסוריה
בתום מצוד: המבוקש מספר 1 של האף-בי-איי נעצר

השקת אפל. GettyImages
"גאה להיות הומו", מנכ"ל אפל טים קוק/GettyImages

קוק יצא אתמול מהארון באופן רשמי במאמר שפורסם בשבועון ביזנסוויק מבית בלומברג. "לעולם לא הכחשתי את נטיותיי המיניות ואני גאה להיות הומו", כתב קוק. "אני מחשיב את היותי גיי כאחת המתנות הגדולות ביותר שקיבלתי מאלוהים. עצם היותי הומו נתן לי הבנה עמוקה על מה זה להיות במיעוט, אבל זה איפשר לחיות חיים עשירים יותר ולהיות מחובר לעצמי יותר, ללכת בדרך שבחרתי ולהתעלות מעבר לדעות הקדומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully