וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר טורונטו חזר מגמילה: "עישנתי כל סם אפשרי"

לאחר שסיים את הגמילה שלו מאלכוהול, הצהיר רוב פורד כי הוא מתכוון להתמודד מחדש לראשות העיר. על בעיות השליטה בכעסים אמר: "הייתה לי מחלה והרסתי לעצמי את החיים"

רוב פורד, ראש עיריית טורונטו, מתנצל על הסרטון בו הוא נשמע מאיים ברצח, 8 בנובמבר 2013. רויטרס
"אתה אומר דברים שהם לא אתה". פורד מתנצל על איומים ברצח, נובמבר 2013/רויטרס

רוב פורד, ראש עיריית טורונטו שבקנדה, חזר מסדנת מגמילה מאלכוהול אחרי חודשיים - הישר אל מסדרונות העירייה. על הדרך הוא מתכוון להתוודות על כל הרגלי העבר הרעים שלו. בראיון שנתן שלשום (רביעי) לכלי תקשורת מקומי, סיפר כי החל להשתמש בסמים הרבה לפני שהפך לראש העיר, ושהתנסה ב"כל סם שתוכלו לחשוב עליו" - כולל מריחואנה, קוקאין ופטריות הזיה, אך לא הרואין. "הייתה לי מחלה במשך כמה שנים והרסתי לעצמי את החיים. הבריאות שלי הייתה בסכנה והתפקיד שלי כראש עיר היה קשה מאוד", אמר פורד.

עוד חדשות מהעולם:
המתווך האמריקני לשעבר: תהליך השלום התאדה לחלוטין
דיווח: צבא עיראק נסוג במפתיע מגבול סעודיה וסוריה
יממה לאחר מעצרו מאשים סרקוזי: מנסים להפיל אותי

ראש עיריית טורונטו רוב פורד מודה שהשתמש בסמים, נובמבר 2013. רויטרס
"כל דבר בעתו". פורד מתוודה על שימוש בסמים, נובמבר 2013/רויטרס

פורד, שהודה בנובמבר כי צרך סמים גם בשנתיים האחרונות, התבטא בעבר באופנים סקסיסטיים, יצא נגד הומוסקסואלים ואף תועד מאיים ברצח על אלמוני.

לדבריו, ההתנהגויות הבלתי-הולמות שלו היו בשל בעיית השתייה. "אני חושב שזה הולך יד ביד עם המחלה. זה היה מצב כרוני, רפואי. לא הבנתי את זה אז", אמר. "אתה אומר דברים שהם פשוט לא אתה. כל מה שאני יכול לעשות עכשיו זה להתנצל ולחיות עם המחלה. זו מלחמה יומיומית שאני הולך להתמודד עמה לאורך המשך החיים שלי".

למרות שנלקחו ממנו רוב סמכויותיו כראש עיר, פורד הודיע כי בחודש אוקטובר הוא מתכוון לרוץ לבחירות לראשות העירייה, וסירב לענות אם יתפטר במידה שישוב לסורו. "כל דבר בעתו", השיב. "אני יודע שלא שתיתי אתמול ושלא שתיתי היום. אני מתמודד מיום ליום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully