וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ראש עיריית טורונטו מאיים ברצח

ימים ספורים לאר שהודה כי עישן בעבר סמים קשים, נחשף סרטון בו נראה רוב פורד מאיים לרצוח בדם קר אדם אלמוני: "הוא מת או שאני מת". לאחר החשיפה, התנצל: "הייתי שיכור"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

ממשיך להסתבך: ימים ספורים לאחר שהודה בשימוש בסמים, ראש עיריית טורונטו, רוב פורד, נתפס שוב במערומיו. ה"טורונטו סטאר" פרסם אתמול (חמישי) סרטון וידאו בו נראה ראש העיר הגדולה בקנדה מאיים לרצוח בדם קר. "הוא מת או שאני מת", הוא נשמע אומר כשגופו זז בעצבנות. רובין דוליטל, כתב העיתון הקנדי שחשף את הסרטון, העריך בשיחה עם רשת CNN כי הסרטון צולם ככל הנראה בקיץ האחרון.

תוכנו של הסרטון אינו ברור, וכך גם זהותו של האדם אותו מאיים פורד בן ה-44 לרצוח. "אחי, נשבע לך שאני אחתוך לו את הגרון, אוציא לו את העיניים, אני אהרוג את הבן זונה", הוא נשמע אומר בנחישות. "אני צריך עשר דקות לוודא שהוא מת. זה יסתיים תוך חמש דקות, עשר דקות...זה יהיה רע...אני בן זונה חולני, חבוב!".

רוב פורד, ראש עיריית טורונטו, מתנצל על הסרטון בו הוא נשמע מאיים ברצח, 8 בנובמבר 2013. רויטרס
ממשיך להסתבך. פורד, אמש/רויטרס

פורד מיהר להתנצל על הדברים. "בדיוק פרסמו את הווידאו ובסרטון הזה הייתי מאוד, מאוד שיכור", טען בשיחה עם כתבים אמש. כשנשאל עם מי שוחח ומי מושא האיומים, הוא הכחיש ורק הוסיף: "כל מה שאני יכול לומר הוא שעשיתי טעויות". לסיכום, אמר כי הסרטון "מביך מאוד. כל העולם יראה אותו... אני מקווה שאיש מכם לא היה ולא יהיה לעולם במצב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוב פורד, ראש עיריית טורונטו, מתנצל על הסרטון בו הוא נשמע מאיים ברצח, 8 בנובמבר 2013. רויטרס
"זה מביך מאוד". פורד במסיבת העיתונאים/רויטרס

ביום שלישי, לאחר הכחשות מרובות לאורך חודשים רבים, הודה פורד שעישן סמים קשים מסוג קראק-קוקאין. "כן, עישנתי סם מסוג קראק-קוקאין", הודה פורד בפני הכתבים שצבאו על משרדו בעיר. לטענתו, עשה זאת "לפני שנים רבות" בעת שהיה שיכור. יחד עם זאת, הכחיש פורד כי הוא מכור לסם המסוכן. "כן, עשיתי טעויות. היו תקופות בהן הייתי במצב של ערפול חושים", התוודה. "כל מה שאני יכול לעשות עכשיו הוא להתנצל ולהמשיך הלאה".

למרות הווידוי הפומבי, והקריאות להתפטרותו, הבהיר פורד כי אין בכוונתו להתפטר מתפקידו, אליו נכנס בחודש דצמבר 2010. עוד הוא טען כי ברצונו שהמשטרה תפרסם ברבים את הסרטון המפליל שלטענתה נמצא בידיה, על מנת שתושבי עירו יוכלו לשפוט את הדברים בעצמם. "לא משנה מה מוצג בווידאו, תושבי טורונטו זכאים לדעת מה נמצא בסרטון", אמר.

ראש העיר של טורונטו הודה: ”עישנתי קראק”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully