וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר של טורונטו הודה: "עישנתי קראק"

לאחר חודשים של הכחשות, יצא היום רוב פורד בן ה-44 לכתבים שחיכו לו ליד משרדו, ואמר: "כן, עישנתי סם מסוג קראק-קוקאין". בעבר כבר הודה בעישון כמות גדולה של מריחואנה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

לאחר הכחשות מרובות לאורך חודשים רבים, הודה היום (שלישי) ראש עיריית טורונטו, רוב פורד, שעישן סמים קשים מסוג קראק-קוקאין. "כן, עישנתי סם מסוג קראק-קוקאין", הודה פורד בפני הכתבים שצבאו על משרדו בעיר. לטענתו, עשה זאת "לפני שנים רבות" בעת שהיה שיכור. יחד עם זאת, הכחיש פורד כי הוא מכור לסם המסוכן. "כן, עשיתי טעויות. היו תקופות בהן הייתי במצב של ערפול חושים", התוודה היום פורד. "כל מה שאני יכול לעשות עכשיו הוא להתנצל ולהמשיך הלאה". יצוין, כי בעבר הודה פורד כי עישן בצעירותו כמות גדולה של מריחואנה.

ראש עיריית טורונטו רוב פורד מודה שהשתמש בסמים, נובמבר 2013. רויטרס
"עשיתי טעויות". ראש העיר הסורר פורד מדבר עם כתבים/רויטרס

פורד רמז כבר ביום ראשון האחרון על כך שככל הנראה הטענות שהופנו כלפיו בנושא מבוססות. בתוכנית הרדיו השבועית שלו, אמר פורד כי ברצונו להתנצל על "דברים מטופשים שעשה". הודאתו היום מגיעה לאחר שמשטרת טורונטו חשפה כי יש בידיה סרטון וידאו, שבו נראה ראש העיר הסורר בן ה-44 מעשן את הסם במקטרת. אולם, יחד עם זאת, טענו החוקרים כי אין בידיהם מספיק ראיות בכדי שיוכלו להאשים את פורד בביצוע פשע.

למרות הווידוי הפומבי, הבהיר פורד כי אין בכוונתו להתפטר מתפקידו, אליו נכנס בחודש דצמבר 2010. עוד הוא טען כי ברצונו שהמשטרה תפרסם ברבים את הסרטון המפליל שלטענתה נמצא בידיה, על מנת שתושבי עירו יוכלו לשפוט את הדברים בעצמם. "לא משנה מה מוצג בווידאו, תושבי טורונטו זכאים לדעת מה נמצא בסרטון", אמר.

לקריאה נוספת:
ילדה מונפשת חשפה אלפי פדופילים ברחבי העולם
תיעוד: 2 מטוסים מתנגשים באוויר, הנוסעים מזנקים
צפו: גנבו לאמה מקרקס – ולקחו אותה לסיבוב בעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully