וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גנבו לאמה מקרקס – ולקחו אותה לסיבוב בעיר

לפי כלי התקשורת בצרפת, חמישה בני נוער מהעיר בורדו חדרו לקרקס בעודם שרויים בגילופין וגנבו את החיה הדרום-אמריקנית. בהמשך הם נסעו עמה בחשמלית עד שנתפסו על ידי הכרטיסן

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

חמישה בני נוער בצרפת מצאו דרך מקורית לבלות את סוף השבוע האחרון: החמישה, תושבי בורדו שבמערב המדינה, נעצרו ביום חמישי, לאחר שעל פי החשד גנבו לאמה מקרקס ונסעו עמה בחשמלית ברחבי העיר בעודם שרויים בגילופין. על פי כלי התקשורת המקומיים, החיה הפרוותית שמוצאה בדרום אמריקה נגנבה על ידי הצעירים באותו בוקר, לאחר שהחמישה חדרו לתוך קרקס בעיר.

"נכנסו פנימה ושיחקנו עם החיות", סיפר אחד מבני הנוער, העונה לשם מאתיה, לערוץ הטלוויזיה המקומי BFM TV. "בסופו של דבר לקחנו את הלאמה אתנו". החמישה טענו כי תחילה תכננו לקחת עמם זברה, אבל לאחר שהחיה המפוספסת גילתה התנגדות, הם שמחו להסתפק בחיה הדרום-אמריקנית, הידועה בשם סרז'. "הלאמה הלכה אתנו כמו כלב ממושמע", הוסיף מאתיה.

בהמשך העלו הצעירים את הלאמה על חשמלית, ואולם הנוסעים לא קיבלו זאת ברוח טובה ודיווחו על נוכחותה לכרטיסן. "הלאמה הסתובבה בקרון ולא הצלחנו להשתלט עליה", סיפר מאתיה. "בסופו של דבר הכרטיסן הצליח להוציא את הלאמה מהקרון וקשר אותה לעמוד חשמל".

על פי אחד הדיווחים, הצעירים נטשו את הלאמה והשאירו אותה אצל הכרטיסן. בהמשך נעצרו החמישה ונלקחו לתחנת משטרה מקומית, אולם הם לא יואשמו בגניבה. ובאשר לסרז' הלאמה – על פי הדיווחים, החיה הפרוותית עברה בשלום את הטיול הממונע, ואף הופיעה כרגיל באותו ערב בקרקס שממנו נגנבה.

לקריאה נוספת
עוד דרך להתעלל בבע"ח: אלפקה על גלשן
צפו בשיא גינס סיני: 555 גמלים, 1,110 דבשות
לא דמבו, הרבור: הכלב עם האוזניים הארוכות בעולם

(עדכון ראשון: 20:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully