וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל החקירה: רעיית הרב פינטו ניסתה לשים קץ לחייה

בשעה שבעלה החשוד במתן שוחד במסגרת פרשת "הרב והניצב" העיד במשטרה, דבורה פינטו ניסתה לשים קץ לחייה בבית המשפחה שבאשדוד. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים ברזילי באשקלון

צילום: רותם מורט, עריכה: טל רזניק

דבורה פינטו, רעייתו של הרב יאשיהו פינטו, ניסתה הערב (שלישי) לשים קץ לחייה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לבית המשפחה שבאשדוד פינה אותה לבית החולים ברזילי באשקלון. הרב, שהעיד היום לראשונה בפרשת "הרב והניצב" שבמסגרתה הוא חשוד במתן שוחד, עושה בשעה זו את דרכו לבית החולים. הרקע לפינויה של בת המשפחה קשור ככל הנראה לחקירתו במשטרה.

מקורביו של הרב פינטו מסרו בתגובה: "אנו מבקשים להבהיר כי הרבנית חשה מעט ברע במהלך היום והופנתה לטיפול רפואי. נבדקה וכעת מצבה מצוין. אין שחר לשמועות המרושעות על מצבה".

עוד חדשות מהארץ:
הותר לפרסום: בין העצורים בנמל אשדוד - אלון חסן
מחדל בשדה דב: נוסע עלה עם אולר לטיסת "ארקיע"
קשיש עיוור נשדד בבית שאן, התושבים תרמו את הסכום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דבורה פינטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינטו נחת הלילה בנמל התעופה בן גוריון והעיד במשך שעות בפני אנשי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים. מחר הוא צפוי להמשיך להעיד בפני החוקרים על החשד לפיו העביר שוחד לניצב בדימוס מנשה ארביב, לשעבר מפקד יחידה להב 433. הערב היה צפוי הרב לקיים שיעור לחסידיו באשדוד, אולם בשעה זו לא ברור אם השיעור יתקיים כמתוכנן בגלל מצבה של בת המשפחה.

כתב האישום המקורי נגד פינטו כלל אישום מרכזי בגין הצעת שוחד ונתינתו לתת-ניצב אפרים ברכה, בעת שהאחרון שימש בתפקיד ראש חטיבת החקירות של המשטרה. השוחד שהוצע, כך לפי האישום, היה בסך של 200 אלף דולר, במטרה לשכנעו למסור מידע בנוגע לחקירה שהתנהלה באותה עת נגד הרב פינטו סביב התנהלות עמותת "חזון ישעיה". בנוסף, יוחסו לרב פינטו גם עבירות של הדחה בחקירה תוך מתן טובות הנאה ושימוש באמצעים פסולים כלפי גורמים שונים, וכן עבירות של הטרדת עד, הלבנת הון ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בחודש שעבר נודע לוואלה! חדשות שהרב פינטו נוטה לקבל את הסדר הטיעון שהציעה לו הפרקליטות, אשר דורשת להטיל עליו מאסר של שנה בפועל. בתמורה לכתב האישום המקל, יתבקש פינטו למסור את כל הידוע לו על ניצב בדימוס ארביב, אשר לטענת פינטו קיבל ממנו טובות הנאה.

על פי החשד, בנו של ניצב ארביב נהג לקבל תמיכה חודשית בסך 2,000 דולר במשך תקופה ארוכה, וכן סיוע בדיור במנהטן ותשלום לעורכת דין שטיפלה בהסדרת הוויזה שלו בארה"ב. עוד עולה מהתצהיר שהעביר לידי המחלקה לחקירות שוטרים בן ציון סוקי, עוזרו של הרב פינטו, כי ארביב דרש וגם קיבל סוויטה לשימושו במלון דירות במנהטן, הנמצא בבעלותו של סוקי.

בהכנת הידיעה השתתפו יקי אדמקר וגלי גינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully