וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אולמרט: "נתמודד באופן פרטי ולא בבית המשפט"

12.5.2014 / 13:04

בהתייחסות ראשונה לעונש שיוטל מחר על ראש הממשלה לשעבר שהורשע בשוחד, אומר בן המשפחה כי הם בוחרים להתמודד עם המצב מחוץ לאור הזרקורים. "מאמינים ותומכים באבא". צפו במהדורה

מערכת וואלה

"המשפחה תומכת ומאמינה באהוד, אבל אנחנו בוחרים להתמודד עם המצב באופן פרטי ולא בבית המשפט או במקום ציבורי - אלא בתוך הבית פנימה", כך אמר היום (שני) בן משפחה של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שמחר ייגזר דינו לאחר שהורשע בעבירות של קבלת שוחד במסגרת משפט הולילנד. מדובר בתגובה ראשונה של בן משפחת אולמרט שעד כה נמנעו מלהתייחס בפומבי למשפטים בהם היה מעורב ומעולם לא הגיעו לתמוך בו באולמות הצדק. עוד אומרים בסביבתו של אולמרט, כי אין להם ציפיות מההליך מחר, והם כבר מסתכלים קדימה לערעור בבית המשפט העליון.

משפט הולילנד - כותרות אחרונות:
הכרעה במשפט הולילנד - סיקור מיוחד
יומיים לפני גזר הדין: אולמרט שוב נחקר באזהרה
סקר וואלה! חדשות: 59% חושבים שאולמרט צריך לשבת בכלא

לפני כשבועיים נפתח שלב הטיעונים לעונש במשפט הולילנד, שבו הציגו פרקליטיו של אולמרט וכן יתר המורשעים בפרשת השוחד את טיעוניהם. בנוסף לעורכי הדין, גם ראש הממשלה לשעבר דיבר בדיון, ואמר: "מטבע הדברים, הכרעת בית המשפט הייתה עבורי זעזוע קשה מאוד. אני יודע יותר מכל אחד אחר שההכרעה הזו מבוססת על שגיאה יסודית שאיננה נכונה".

אהוד אולמרט ועורך דינו אלי זהר בשלב הטיעונים במשפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אפריל 2014. בן קלמר
"בוחרים להתמודד עם המצב באופן פרטי ולא בבית המשפט". אולמרט עם פרקליטו/בן קלמר

הפרקליטות דרשה להטיל על ראש הממשלה לשעבר חמש עד שבע שנות מאסר, וקנס בסך 1.2 מיליון שקלים על אחת מעבירות השוחד שבגינן הורשע. בגין עבירת שוחד נוספת, דרשה הפרקליטות להשית עליו שתיים עד ארבע שנות מאסר. התביעה מבקשת למקם את עונשו של אולמרט באמצע המתחם, כלומר לכל הפחות שש שנים, עם הסכמה לחפיפה חלקית בין שני העונשים.

לדברי אולמרט, "אין אדם בעולם שיודע את זה טוב ממני: מעולם לא ביקשתי ומעולם לא קיבלתי שוחד, לא בעקיפין ולא במישרין, לא לעצמי ולא למקורביי ולא למי מבני משפחתי". הוא הוסיף כי "התלבטתי לא מעט בימים האחרונים מה לא לומר כאן, בבית המשפט. החלטתי מטעמים מובנים של כבוד למקום וכבוד לבית המשפט ולשופטי ישראל ואדוני בתוכם, שאני אקצר בדבריי ולא אזעק את הזעקה שרוצה להשתחרר מגרוני. לא על השנים הארוכות שאותן כאב פרקליטי אהובי אלי זהר כפי שתיאר, לא על הזדון והפגיעות האישיות, לא על המשא הכבד שאדם שרעייתו, ילדיו ונכדיו צריכים לשאת לאורך שנים יום-יום, שעה-שעה, על כך לא אדבר".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

עוד במהדורה:

אחרי סאגה ארוכה - נבחר יו"ר ועדת החוץ והביטחון: עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת ואחרי סחבת של שבעה חודשים, הליכוד ניצח בקרב על תפקיד יושב הראש עם רוטציה בין זאב אלקין ליריב לוין, עופר שלח וצחי הנגבי נותרו בחוץ. הדרמה של פתיחת המושב לא הייתה רק סביב ועדת החוץ והביטחון - יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע, בניגוד ליוזמת ראש הממשלה, כי התאריך של הבחירות לנשיאות ייקבע עד תחילת שבוע הבא.

הטרדה מינית מול המצלמות: ראש עיריית סנטה קרוז שבבוליביה עורר השבוע סערה לאחר שתועד לופת את ירכה של עיתונאית שהתיישבה לידו, אך ראש העיר המטריד אינו היחיד שנתפס מבצע מעשים בלתי נאותים בשידור. מעיתונאית צרפתיה שהותקפה במהלך סיקור ההפגנות בכיכר תחריר ועד להערה חסרת טאקט של חנה לסלאו ב"רוקדים עם כוכבים" - הרגעים האפלים של הפריים טיים.

היי פייב יחממו את הבקסטריט בויז? הכרטיסים להופעה של להקת הבנים האולטימטיבית מהניינטיז נמכרו תוך שעה וחצי. בוואלה! תרבות חשבו להחזיר עטרה ליושנה ולחבר בין הבקסטריט בויז ללהקת הבנים העברית הראשונה, בהנהלת הבקסטריט דווקא מתלהבים. האם היי פייב יזכו לעמוד על אותה הבמה עם ניק ואו. ג'יי?

התחזית: מעונן חלקית, מחר עליה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully