וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו על חם: הטרדות מיניות בטלוויזיה בשידור חי

12.5.2014 / 14:39

בוליביה סערה השבוע לאחר שראש עיריית סנטה קרוז תועד לופת את ירכה של עיתונאית שישבה לצידו, אך אין זו הפעם הראשונה שעדשות המצלמה קולטות הטרדות מיניות בשידור חי. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תגובה ראשונה של משפחת אולמרט: "תומכים ומאמינים באהוד, אבל בוחרים להתמודד בתוך הבית". יממה לפני גזר הדין, משפחת אולמרט אומרת לוואלה! חדשות: אנחנו מתמודדים עם המצב בפרטיות. משפחת אולמרט חריגה בנוף אישי הציבור שעמדו לדין: מהנשיא לשעבר משה קצב, דרך שולה זקן ועד לעומרי שרון, כולם הגיעו לבית המשפט מלווים בבני משפחה שתמכו בהם. בסביבתו של אולמרט מוסיפים, כי אין להם ציפיות מההליך מחר, והם כבר מסתכלים קדימה לערעור בבית המשפט העליון.

אחרי סאגה ארוכה - נבחר יו"ר ועדת החוץ והביטחון: עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת ואחרי סחבת של שבעה חודשים, הליכוד ניצח בקרב על תפקיד יושב הראש עם רוטציה בין זאב אלקין ליריב לוין, עופר שלח וצחי הנגבי נותרו בחוץ. הדרמה של פתיחת המושב לא הייתה רק סביב ועדת החוץ והביטחון - יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע, בניגוד ליוזמת ראש הממשלה, כי התאריך של הבחירות לנשיאות ייקבע עד תחילת שבוע הבא.

היי פייב יחממו את הבקסטריט בויז? הכרטיסים להופעה של להקת הבנים האולטימטיבית מהניינטיז נמכרו תוך שעה וחצי. בוואלה! תרבות חשבו להחזיר עטרה ליושנה ולחבר בין הבקסטריט בויז ללהקת הבנים העברית הראשונה, בהנהלת הבקסטריט דווקא מתלהבים. האם היי פייב יזכו לעמוד על אותה הבמה עם ניק ואו. ג'יי?

התחזית: מעונן חלקית, מחר עליה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם בשעות הבוקר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully