וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 חודשים: דיל בין נתניהו ללפיד על ועדת חוץ וביטחון

12.5.2014 / 13:15

מושב הקיץ של הכנסת נפתח בניצחון לליכוד בקרב על תפקיד יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יולי אדלשטיין מציג עמדה נחרצת נגד יוזמת נתניהו ועופר שלח מסרב להיות סגן שר. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תגובה ראשונה של משפחת אולמרט: "תומכים ומאמינים באהוד, אבל בוחרים להתמודד בתוך הבית". יממה לפני גזר הדין, משפחת אולמרט אומרת לוואלה! חדשות: אנחנו מתמודדים עם המצב בפרטיות. משפחת אולמרט חריגה בנוף אישי הציבור שעמדו לדין: מהנשיא לשעבר משה קצב, דרך שולה זקן ועד לעומרי שרון, כולם הגיעו לבית המשפט מלווים בבני משפחה שתמכו בהם. בסביבתו של אולמרט מוסיפים, כי אין להם ציפיות מההליך מחר, והם כבר מסתכלים קדימה לערעור בבית המשפט העליון.

הטרדה מינית מול המצלמות: ראש עיריית סנטה קרוז שבבוליביה עורר השבוע סערה לאחר שתועד לופת את ירכה של עיתונאית שהתיישבה לידו, אך ראש העיר המטריד אינו היחיד שנתפס מבצע מעשים בלתי נאותים בשידור. מעיתונאית צרפתיה שהותקפה במהלך סיקור ההפגנות בכיכר תחריר ועד להערה חסרת טאקט של חנה לסלאו ב"רוקדים עם כוכבים" - הרגעים האפלים של הפריים טיים.

היי פייב יחממו את הבקסטריט בויז? הכרטיסים להופעה של להקת הבנים האולטימטיבית מהניינטיז נמכרו תוך שעה וחצי. בוואלה! תרבות חשבו להחזיר עטרה ליושנה ולחבר בין הבקסטריט בויז ללהקת הבנים העברית הראשונה, בהנהלת הבקסטריט דווקא מתלהבים. האם היי פייב יזכו לעמוד על אותה הבמה עם ניק ואו. ג'יי?

התחזית: מעונן חלקית, מחר עליה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם בשעות הבוקר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully