וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן התלונן במשטרה נגד השר כץ: "הסתה פרועה"

חסן, מראשי ועד העובדים בנמל אשדוד, טען כי שר התחבורה משתלח בו באופן אישי: "צריך לזכור שכבר נרצח ראש ממשלה בישראל". השר כץ: "חסן לא דואג לעובדים, אלא לעצמו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

ההתגוששות בין שר התחבורה ישראל כץ לבין אלון חסן, מראשי ועד העובדים בנמל אשדוד, נמשכת. לאחר שכץ האשים את חסן, יו"ר ועד הציוד המכני בנמל שנחשב לאיש החזק בוועד העובדים, באחריות להשבתת הפעילות בנמל בשל דרישתו להעסיק את קרוביו במקום, הגיש הערב (שני) חסן תלונה במשטרת אשדוד נגד השר בגין "הסתה פרועה", כדבריו.

עוד בוואלה! חדשות:
גורם ביטחוני: אסד השתמש בנשק כימי בחודש שעבר
חשד: רק בן 15 - וסחר בסמים קשים בתל אביב
נעצר בהודו בגלל קליע מהצבא: "תקוע פה 7 חודשים"

"הבוקר התקבל טלפון ללשכת המנכ"ל על ידי אדם שהודיע כי הוא בא לדקור אותי. אני רואה את ההתבטאות של כץ כדבר בלתי נסבל, בניגוד לנורמה", אמר חסן. לדבריו, "שר בכיר משתלח כך בארגון עובדים ובי באופן אישי. צריך לזכור שכבר נרצח ראש ממשלה בישראל. אני מרגיש מאוים וזאת עובדה". חסן טען: "מה שהיה כאן זה חציית קו אדום. השר מנצל את החסינות שלו כדי לדבר, כך שיהיה נכון מבחינתו אם יביע חרטה על דבריו".

אלון חסן, יו"ר ועד העובדים של נמל אשדוד, מגיע לתחנת משטרת אשדוד להגיש תלונה נגד שר התחבורה ישראל כץ, אפריל 2014. יח"צ נאור תקשורת,
נחשב לאיש החזק בוועד העובדים. חסן מגיע להגיש את התלונה במשטרת אשדוד, הערב/יח"צ נאור תקשורת

הבוקר התייחס שר התחבורה להשבתת הפעילות בנמל אשדוד, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הפעם הוא (אלון חסן, י"י.) דורש שיסדרו עבודה לקרובי משפחתו. בפעם הקודמת זה היה בגלל בר מצווה שערך לבנו באמצע היום. מה, אין כבר מספיק מקומות עבודה בשיפודיות ובחברות הקש? אם זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה. רק הרפורמה תשים לזה סוף". הבוקר הוציא בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע צו זמני המורה לעובדי נמל אשדוד להפסיק את השביתה שבה החלו, ולחזור לעבודה סדירה. השביתה החלה אתמול, לאחר שלטענת ועד העובדים, הנהלת הנמל הפרה את הסכמי העבודה שנחתמו עם העובדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שר התחבורה ישראל כץ  מכריז על תכנית המכרזים לפתיחת שני נמלים נוספים, יולי 2013. יואב דודקביץ'
"מה, אין כבר מספיק מקומות עבודה בשיפודיות ובחברות הקש?". השר כץ/יואב דודקביץ'

חסן התייחס לדבריו של השר כץ ואמר: "זה רק מראה לאיזו רמה השר יורד. זה רק מראה איך שר בכיר נמצא בלחץ, מתנהג בלחץ ומתבטא בתור אחד שנמצא בפאניקה. אבל הוא צריך לדעת שיש מי שמקשיב לו ושהוא משפיע על אנשים".

שר התחבורה התייחס הערב בראיון לערוץ 2 לעימות עם חסן, ואמר כי "האמירה שאם זה יושב ראש ועד העובדים אז צ'יצ'ולינה היא אמא תרזה - אמרתי את זה כדימוי. חסן גורם נזק לכלל מדינת ישראל".

כץ הסביר כי באשדוד יוקם נמל חדש שיתחרה בנמל הקיים, "ולא יאפשר את החזקת היד על השאלטר. 13 אניות חיכו מחוץ לנמל - ואת הדבר הזה חייבים להפסיק. מי שעומד מול הדבר הזה הוא אלון חסן שלא דואג לעובדים אלא לעצמו". כץ הדגיש: "זה לא מאבק אישי. אני משוכנע כי בעוד שנה אהיה אורח הכבוד של ועד עובדי נמל אשדוד ללא חסן. אין לי סמכות להרחיק אותו מהנמל, רק להסתדרות יש אפשרות לעשות זאת ומופעל על ההסתדרות לחץ".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully