וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רק בן 15 - וסחר בסמים קשים בתל אביב

7.4.2014 / 16:30

סוכן משטרה סמוי ביצע עשרות עסקאות סמים בתל אביב והפליל 20 בני אדם, בהם 9 נשים ואת הנער. במשטרה המומים: "הנער ביצע עסקאות עם הסמים הקשים ביותר במקום הכי נמוך בארץ"

נער בן 15 בלבד נעצר היום (שני) בחשד שסחר בסמים קשים באזור תל אביב, במסגרת מבצע של משטרת מחוז תל אביב שבמהלכו סוכן משטרתי הפליל 20 בני אדם לאחר שסחר עמם בסמים. "אני הרבה שנים איש משטרה, מתוכן עשר שנים אני עוסק בפעילות של הסחר בסמים בדרום העיר, אבל בדבר כזה לא נתקלתי", אמר קצין במשטרת תל אביב. "ילד בן 15 שמבצע עסקאות עם הסמים הקשים ביותר במקום הכי נמוך בישראל", הוסיף. הוא הובא בשעות הצהריים לדיון בבית משפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

עוד בוואלה! חדשות:
מקורבי אולמרט: "זקן פעלה כמו סוכן מדיח, ולא נפלתי"
דוח המבקר: ל-900 אלף אזרחים אין כסף לאוכל
אוקראינה: פרו-רוסים במזרח לכדו נשק והכריזו עצמאות

על פי החשד, הנער נהג לספק קוקאין לנרקומנים ברחוב הרלינגר במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. כמו 19 הסוחרים האחרים שהופללו - בהם תשע נשים, הוא פעל מדי יום מול נרקומנים ועברייני סמים ותיקים. הנער נחשף כאשר הסוכן המשטרתי ביצע עמו עסקת סמים בה רכש קוקאין בשווי מאות שקלים ועל הדרך אסף ממצאים הקושרים אותו לעסקאות נוספות.

התחפש לנרקומן חרדי

הסוכן המשטרתי הסמוי התחזה לנרקומן חרדי, והפליל לכאורה את סוחרי הסמים באזור התחנה המרכזית הישנה במהלך חמשת החודשים האחרונים. הסוכן הסמוי שהצליח להפעיל את הסוחרים התגייס למשטרה לפני כשלוש שנים. כבר אז זיהו במשטרת תל אביב את הפוטנציאל של השוטר לעתיד והציעו לו לעבור הליך גיוס מיוחד שבסופו הוא ייקלט ביחידת הסוכנים. בתום תהליך הכשרה הוא הושתל בסביבת בכירי העבריינים בערים יפו, חולון ובת ים.

הוא החל להסתובב ברחובות בטנדר ישן שרכשה עבורו המשטרה, כשהוא מתחזה למוביל רהיטים ישנים – יצר קשר עם עברייני סמים. במשך שמונה חודשים הוא ביצע עשרות עסקאות עם סוחרים ורכש סמים מסוגים שונים. הודות להפללה נעצרו רבים מהם.

השוטר חדר שוב לעולם הפשע

בתום ההפעלה הראשונה נקלט הסוכן באחת היחידות של משטרת תל אביב ופעל כשוטר רגיל. אלא שלאחרונה החליטו במשטרה כי הם זקוקים לכישרון הייחודי שלו כדי לחדור שוב אל תוך עולם הפשע. הוא הסכים למשימה במסגרתה נדרש לא רק לשנות את אורח חייו אלא גם את זהותו. הוא התחפש לנרקומן חרדי, הסתובב באזור התחנה המרכזית הישנה ושכונות דרום תל אביב על בסיס כמעט יומי, וביצע עשרות רכישות של סמים, לרוב מסוג הרואין וקוקאין.

לפנות בוקר החליטו מפקד מחוז תל אביב במשטרה ניצב בנצי סאו ומפקד מרחב יפתח ניצב-משנה דוד גז לעבור לחקירה גלויה ולבצע את גל המעצרים. מאות שוטרים, בהם לוחמי יס"מ ומג"ב, בלשים וחקרי נוער התייצבו לפנות בוקר במתקן משטרתי בתל אביב לתדרוך אחרון לפני מבצע המעצרים. רק אז גילו השוטרים כי "הנרקומן החרדי", שהסתובב ברחובות העיר, הוא למעשה חברם - שנשלח בפעם השנייה להפליל את סוחרי הסמים של תל אביב. ניצב סאו שיבח את קור הרוח והמקצוענות של השוטר הסמוי. "פעלת באומץ", אמר לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully