וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך נגע באיברים מוצנעים של תלמידים בשנתם, ופוטר

רמי שני

11.2.2014 / 0:03

שני חניכים ממוסד חינוך בדרום התלוננו כי המדריך הנערץ נהג להיכנס לחדרים בשעת לילה ולגעת באיבריהם מוצנעים. בבירור שנערך לו הוא הודה במעשים ופוטר. פקידת הסעד עודכנה

אנשי ההנהלה במוסד חינוכי בדרום נדהמו כשקיבלו לאחרונה תלונות משניים מחניכי המקום, לפיהן אחד המדריכים נהג לנצל את העובדה שהחזיק במפתחות לחדרים שבהם ישנו החניכים, ונהג להיכנס אליהם בשעת לילה ולגעת באיבריהם המוצנעים בשעה שישנו.

בהנהלה הופתעו עוד יותר כשהתברר להם כי מדובר באחד המדריכים הנערצים ביותר על התלמידים ועל הסגל החינוכי. בעקבות התלונות נערך למדריך בירור, הוא הודה במעשים ופוטר מעבודתו במוסד החינוכי. במשרד החינוך אישרו את הפרטים והבהירו כי מיד עם היוודע הדבר, החלו בפעילות חינוכית בקרב התלמידים שנועדה לאפשר להם לבטא את תחושותיהם ולקבל טיפול מתאים.

בימים האחרונים עסקו חניכי המוסד רבות בנושא, שוחחו עליו ואף גוללו את פרטיו לאנשי אתר 0404. הם סיפרו על כמה מקרים שבהם המדריך נגע בהם בעת שישנו. לדבריהם, הוא עשה זאת ב-3:00 לפנות בוקר תוך שהוא מנצל את העובדה שאיש אינו עוקב אחריו בשל מעמדו. המקרה דווח לפקידת הסעד ולגורמים המוסמכים.

מאמן ומורה חשודים בפדופיליה

בשבועות האחרונים נעצרו בחשד לפדופיליה כמה גברים שעבדו עם נערים. בשבוע שעבר היה זה גבר בן 32 ממרכז הארץ שאימן ילדים מכיתה ה'. החשוד שוחח באינטרנט וקבע פגישה עם אבי דוביצקי, הנוהג להתחזות לקטין במטרה לחשוף פדופילים. "שוחחתי אתו ברשת במשך כשבוע, שיחות שהיו גם בעלות תכנים מיניים", סיפר דוביצקי, שהתחזה במקרה זה לנער בן 13. הוא קבע עם החשוד בחניון באחת מערי גוש דן, שם המתינו שוטרים – ואלה עיכבו אותו לחקירה.

שבוע קודם לכן טמן דוביצקי מלכודת דומה לשני גברים אחרים, אחד מהם מורה בתיכון. על פי החשד, השניים קבעו להיפגש עמו למטרות מיניות לאחר שהתחזה לבן 14. על פי החשד, המורה בן ה-37 מחולון ותושב תל אביב בן 23, התכתבו עם "הנער" דוביצקי – כל אחד בנפרד – במשך יומיים, שיחות בעלות תכנים מיניים. על המורה סיפר דוביצקי למשטרה כי "בתוך שעה השיחה הפכה להיות בעלת אופי מיני. במהלך השיחות הוא סיפר שהוא מורה והציע לעשות לי 'חינוך מיני'".

לדברי דוביצקי, המורה שיתף אותו בחששות שלו מפני המפגש שכן בתקופה האחרונה הוא עקב בתקשורת אחר מקרים דומים שבהם נעצרו חשודים לאחר שחשבו שהם קובעים מפגשים עם קטינים לצורך קיום יחסי מין, אבל בכל זאת "הוא לא ויתר וקבענו להיפגש".

עוד בנושאי משפט ופלילים:
נערה הודתה בגניבת אייפון מחברתה שמתה
חשד: ארבעה נערים תיווכו בעסקות סמים לקטינים
ארבעה נערים חשודים שאיימו על תלמיד - תרקוד או שתידקר

(עדכון ראשון: 22:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully