וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה נעצר בחשד שקבע מפגש מיני עם "בן 14"

28.1.2014 / 0:01

המורה, תושב חולון בן 37, נעצר לאחר שהופלל על ידי אדם שהתחזה לנער ברשת וקבע להיפגש עמו. חשוד נוסף בן 23 נעצר אף הוא. ברכבו של המורה נמצאו אביזרי מין

שני תושבי מרכז הארץ נעצרו אמש (שני) בחשד שהתכוונו להיפגש עם נער בן 14 למטרות מיניות. השניים נפלו בפח שטמן להם אבי דוביצקי, שנוהג להתחזות לקטינים ברשת במטרה לחשוף פדופילים. בין שני העצורים, מורה בבית ספר תיכון.

על פי החשד, השניים, תושב תל אביב בן 23 והמורה, תושב חולון בן 37, שוחחו עם דוביצקי באחד מהאתרים ברשת, אשר הציג את עצמו כנער בן 14. הם שוחחו עמו, כל אחד בנפרד, שיחות בעלות תכנים מיניים.

עוד בוואלה! חדשות:
לעיני התלמידים והמורה: חתך את אוזנו של תלמיד - ונמלט
אישה שעברה כריתת שד בטעות: "אני שבורה"
"יאיר לא עישן מריחואנה בג'וינטים - רק בבאנגים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביזר מין שנמצא ברכב של המורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוביצקי ניהל שיחות במשך יומיים עם שני החשודים. על המורה סיפר למשטרה כי "בתוך שעה השיחה הפכה להיות בעלת אופי מיני. במהלך השיחות הוא סיפר שהוא מורה והציע לעשות לי 'חינוך מיני'". דוביצקי הוסיף שהמורה שיתף אותו בחששות שלו מפני המפגש שכן בתקופה האחרונה הוא עקב בתקשורת אחר מקרים דומים בהם נעצרו חשודים לאחר שחשבו שהם קובעים מפגשים עם קטינים לצורך קיום יחסי מין אבל בכל זאת "הוא לא ויתר וקבענו להיפגש".

אמש קבע עמם דוביצקי נקודת מפגש, והודיע על כך למשטרת מחוז תל אביב. השניים, שהגיעו לנקודה בה קבעו לכאורה עם נער בן 14, הופתעו לגלות שם במקומו שוטרים. הם נעצרו במקום וברכבו של המורה אף נמצאו אביזרי מין. היום צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. "זה מטריד מאד שלמורה לתלמידים צעירים אין שום בעיה להיפגש עם נער צעיר", אמרו במשטרה. דוביצקי ציין לטובה את שיתוף הפעולה עם המשטרה.

(עדכון ראשון: 23:01)

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully