וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה הודתה בגניבת אייפון מחברתה שמתה

10.2.2014 / 18:44

בת 18, שהואשמה לפני חצי שנה בגניבת המכשיר הנייד ממשפחתה של נוי כהן במהלך השבעה על מותה, הסכימה להודות במעשה. הפרקליטות ממליצה להרשיע אותה ולגזור עליה עבודות שירות

צילום: באדיבות חדשות 10, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

בית משפט השלום בפתח תקווה קיבל בשבוע שעבר הסדר טיעון שהושג בין המדינה לבין צעירה בת 18 שנאשמה יחד עם אמה בגניבת מכשיר האייפון ממשפחתה של נערה שמתה. הנערה הודתה בגניבת המכשיר, החזקת רכוש גנוב והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, בעוד אמה הודתה הורשעה בין היתר בקבלת המכשיר הגנוב. על פי הסדר הטיעון, בת ה-18 לא תורשע עד אשר תעבור תסקיר מבחן. הפרקליטות ממליצה להרשיע אותה ולגזור עליה עבודות שירות.

עוד בוואלה! חדשות
נתניהו על המשבר בהדסה: "כשל ניהולי גדול מאוד"
בכירי הרבנים: "אסור להוציא דרכון ספרדי"
מורדים קיצונים טבחו בעשרות עלאווים בסוריה

נוי כהן ז"ל. באדיבות המשפחה
נוי כהן, הנערה שמתה ושמכשירה נגנב על ידי הנאשמות/באדיבות המשפחה

הצעירה, כך לפי האישום, הגיעה לנחם את הוריה האבלים של נוי כהן, שמתה בחודש יוני שעבר בעת שרחצה בבריכה. במהלך השבעה, גנבה הנערה את המכשיר הנייד ומחקה ממנו את התמונות שצילמה כהן לפני מותה. בתום ימי השבעה ביקשו הוריה של כהן לצפות בתמונות שצילמה הנערה באמצעות הנייד שלה, וגילו כי הוא נעלם. שוטרי תחנת ראש העין פתחו בחקירה סמויה, שבמסגרתה הגיע לידיהם מידע לפיו אחת מחברותיה של כהן מחזיקה במכשיר הגנוב, ובחיפוש בביתה נמצא האייפון. הנערה נעצרה לא רק בחשד לגניבה של המכשיר הנייד של כהן, אלא גם של פריטים אחרים מאנשים שונים. ציוד כגון מחשבים וכרטיסי אשראי נלקחו מביתה לבדיקה במשטרה.

ההורים נעצרו אף הם בחשד כי ידעו על המעשה ולא פעלו על מנת להחזיר את המכשיר, וכי היו שותפים למחיקת קבצי התמונות של המנוחה מהטלפון.

"פרשה זו עוסקת במכשיר טלפון נייד אשר נלקח מבית של אבלים אשר ישבו שבעה על מות בתם הצעירה. לא אוכל להסכים עם באי כוח החשודים המתייחסים לתיק זה כאל תיק של עבירת רכוש גרידא אשר אין בצדה עילת מעצר בשל כך", הסבירה השופטת בבית המשפט המחוזי בלוד. "אמנם זוהי ההלכה כי עבירות רכוש, ובמיוחד עבירת רכוש יחידה, אינה מעלה ככלל עילת מעצר, אך ידוע הוא שבנסיבות מסוימות לא כך הם פני הדברים ועבירת רכוש יחידה יכולה לעלות לעילת מעצר ואף מסוכנות. בענייננו מדובר בעבירת גניבה שבוצעה לכאורה ועל פי הנטען בנסיבות מיוחדות וחריגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully