וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ארבעה נערים תיווכו בעסקאות סמים לקטינים

10.2.2014 / 14:30

לפי החשד, גבר מראשון לציון מכר חשיש וסמי פיצוציות לנערים ולנערות בני 17-15, שמכרו אותם לקטינים אחרים ואף סחטו וגנבו טלפונים סלולריים מבני גילם כדי לממן את הסמים

חשיש שנתפס ע"י משטרת עפולה.ינואר 2014. חטיבת דוברות  משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
החשוד מכר לנערים חשיש באמצעות תיווכם של קטינים נוספים. פלטות חשיש/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דוברות משטרת ישראל

ארבעה נערים בני 15-17 וכן גבר תושב ראשון לציון נעצרו הבוקר (שני) בחשד למעורבות בפרשת סחר בסמים. על פי החשד, בחודשים האחרונים סיפק הגבר חשיש וסמי פיצוציות לנערים באזור העיר. ארבעת הנערים, בהם שתי נערות, חשודים כי תיווכו בין הגבר ליתר המעורבים בפרשה. כמו כן הנערים חשודים כי סחטו נערים אחרים וגנבו טלפונים ניידים כדי לממן את רכישת הסמים. ארבעת הנערים שוחררו למעצר בית. שוטרי מחלק הנוער של תחנת ראשון לציון, בפיקודו של רב-פקד דוד מדר, חוקרים את הפרשה וצפויים לעצור מעורבים נוספים בפרשה.

אתמול גזר בית משפט השלום בתל אביב 300 שעות עבודה לטובת הציבור ומאסר על תנאי על אדם שהורשע בסחר בסמים. העונש הקל נבע בין היתר מהעובדה כי האיש נגמל מסמים והחל לעבוד. במהלך הדיונים בבית המשפט התגלה כי הסוחר, ש"נעלם" למשטרה במשך כשנה וחצי, התגורר כל אותו הזמן בסמוך לתחנת משטרת רחובות.

סוחר הסמים בן ה-34 נתפס על ידי סוכנת משטרתית באפריל 2011 לאחר שמכר לה חשיש. הוא נעצר, והדיונים בעניינו החלו להתנהל בבית המשפט. בינואר 2012 הגיע בפעם האחרונה לבית המשפט, אולם לא ניגש לקצין שירות המבחן לקראת גזר דינו. בשלב זה נעלמו עקבותיו, והוא הפסיק להתייצב לדיונים. למרות שהוצא נגדו צו הבאה, המשטרה לא הצליחה לאתר אותו, פעם אחר פעם.

עוד בנושא
חלם: סוחר סמים שנעלם למשטרה – התגורר ליד התחנה
חייל נאשם: ביצע 160 עסקאות סמים בבסיסי צה"ל בצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully