וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ילדים שקבע עם "בן 13" נעצר בחשד לפדופיליה

4.2.2014 / 0:02

הגבר, בן 32, התכתב באינטרנט עם אבי דוביצקי, שנוהג להתחזות לקטין כדי לחשוף פדופילים. השניים קבעו בחניון, שם המתינו השוטרים. בשבוע שעבר טמן דוביצקי פח למורה מחולון

חניון טיוטא בתל אביב שימש כמקלט במצבי חירום , אוגוסט 2012. דרור עינב
החשוד קבע עם ה"נער" בחניון בעיר בגוש דן. אילוסטרציה/דרור עינב

גבר בן 32, תושב אזור המרכז, נעצר אמש (שני) בחשד לעבירות פדופיליה. הוא קבע פגישה עם אבי דוביצקי שהתחזה ברשת האינטרנט לנער בן 13. דוביצקי נוהג להתחזות לקטין ברשת במטרה לחשוף פדופילים. "שוחחתי אתו ברשת במשך כשבוע, שיחות שהיו גם בעלות תכנים מיניים", סיפר דוביצקי לוואלה! חדשות. הערב קבעו השניים להיפגש בחניון בעיר בגוש דן. לחשוד, המאמן בין היתר ילדים מכיתה ה' ומעלה, המתינו שוטרי תחנת גבעתיים, ואלה עיכבו אותו לחקירה שבסיומה יוחלט אם להאריך את מעצרו.

על מקרים דומים:
חשד: מורה לספורט צילם את תלמידותיו מתפשטות
פרשת המורה לספורט: "צילם דרך חורים בשירותים"
מורה נעצר בחשד שקבע מפגש מיני עם "בן 14"

לפני שבוע "הפיל בפח" דוביצקי שני גברים אחרים, אחד מהם מורה בתיכון, שקבעו להיפגש עמו למטרות מיניות לאחר שהתחזה בפניהם לנער בן 14. על פי החשד, המורה בן ה-37 מחולון ותושב תל אביב בן 23, התכתבו עם "הנער" דוביצקי – כל אחד בנפרד – במשך יומיים, שיחות בעלות תכנים מיניים.

על המורה סיפר דוביצקי למשטרה כי "בתוך שעה השיחה הפכה להיות בעלת אופי מיני. במהלך השיחות הוא סיפר שהוא מורה והציע לעשות לי 'חינוך מיני'". לדברי דוביצקי, המורה שיתף אותו בחששות שלו מפני המפגש שכן בתקופה האחרונה הוא עקב בתקשורת אחר מקרים דומים שבהם נעצרו חשודים לאחר שחשבו שהם קובעים מפגשים עם קטינים לצורך קיום יחסי מין, אבל בכל זאת "הוא לא ויתר וקבענו להיפגש".

ביום שני שעבר קבע עמם דוביצקי נקודת מפגש, ואז הודיע על כך למשטרת מחוז תל אביב. השניים הופתעו לגלות שוטרים בנקודת המפגש. הם נעצרו במקום, ובמכוניתו של המורה אף נמצאו אביזרי מין. "זה מטריד מאוד שלמורה לתלמידים צעירים אין שום בעיה להיפגש עם נער צעיר", אמרו במשטרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים, אולם אלה שוחררו למחרת מעצרם בתנאים מגבילים של הרחקה, אי-יצירת קשר ובכפוף להפקדת ערבויות כספיות.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 21:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully