וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה לספורט צילם את תלמידותיו מתפשטות

28.1.2014 / 11:00

המורה, שהודח מתפקידו בפנימיית בן שמן, נעצר לאחר תלונות נגדו במשטרה. בטלפון הנייד שלו ובמחשבו נמצאו קבצים בעלי תוכן פדופילי וסרטוני מצלמה נסתרת. מעצרו הוארך בשבוע

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: גדי וינסטוק

מורה בשנות ה-40 לחייו, תושב מודיעין, נעצר אתמול (שני) לאחר שעל פי החשד צילם את תלמידותיו בזמן שהתלבשו. החשוד עבד כמורה לחינוך גופני בפנימיית בן שמן, ועל פי החשד הוא צילם במהלך חודש דצמבר האחרון מספר בנות שהתלבשו בכיתה בה הוא מלמד. שתיים מהתלמידות דיווחו להנהלת בית הספר על המקרה והמורה זומן לבירור והודח בסופו של דבר מתפקידו ומבית הספר.

עוד בוואלה! חדשות:
מורה נעצר בחשד שקבע מפגש מיני עם "בן 14"
אישום: אנס את אחייניתו ו"קנה" את שתיקת אמה
טלטלה באוקראינה: ראש הממשלה התפטר מתפקידו

במקביל להליך המשמעתי שהתנהל בבית הספר, התקבלה תלונה בתחנת המשטרה בלוד והחשוד זומן לחקירה. במהלך החקירה נלקחו ממנו הטלפון הסלולרי ומחשבו האישי והוא שוחרר לאחר ששילם דמי ערבות. המכשירים נלקחו לבדיקה במעבדה ובין השאר נמצאו בהם עשרות קבצים בעלי תוכן פדופילי וסרטוני וידאו שצולמו כפי הנראה במצלמה נסתרת ובהם נראים איבריהם האינטימיים של אנשים שונים.

עם קבלת תוצאות הבדיקה, נעצר המורה החשוד ובמהלך חקירתו הכחיש כל קשר למיוחס לו. המורה טען כי לא צילם בעצמו את הסרטונים שנמצאו, אך לא סיפק הסבר חלופי כיצד אלו הגיעו למכשיריו. בתום חקירתו הוא נשלח למעצר והיום הוארך מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון עד ליום שני הבא. הוא מואשם בהטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

עו"ד גיל באיער המייצג את המורה החשוד התייחס לחשדות נגד מרשו: "בשלב הזה הוא מכחיש את המיוחס לו מכל וכל. בית המשפט, מטעמים של חשש לשיבוש הליכי החקירה ולא כל כך המסוכנות, האריך את המעצר עד יום שני הבא, כשהמשטרה ביקשה עד יום רביעי או חמישי". הסנגור הוסיף: "כרגע בעצם המשטרה מנסה להשיג ראיות, אני חוזר ואומר - החשד הוא לא מסוכנות גבוהה, כי אנחנו לא עוסקים באיזשהן עבירות מין חמורות, אלא חשד לצילום תלמידות. אני מניח שביום שני או סמוך לאחר מכן הוא ישוחרר בהרחקה מבית הספר, ודי בכך בשלב זה, כשאחרי זה ייבחן נושא כתב האישום. מדובר במורה ותיק, מוערך, בלי עבר פלילי מכל סוג, הוא נמצא במצב מאוד קשה".

התחזה לבן 14 והפיל בפח שני חשודים בפדופיליה

שני תושבי מרכז הארץ, אחד מהם מורה בבית ספר תיכון, נעצרו אמש (שני) בחשד שהתכוונו להיפגש עם נער בן 14 למטרות מיניות. השניים נפלו בפח שטמן להם אבי דוביצקי, שנוהג להתחזות לקטינים ברשת במטרה לחשוף פדופילים. על פי החשד, השניים, תושב תל אביב בן 23 והמורה, תושב חולון בן 37, שוחחו עם דוביצקי באחד מהאתרים ברשת, כשהאחרון מציג את עצמו כנער בן 14. הם שוחחו עמו, כל אחד בנפרד, שיחות בעלות תכנים מיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביזר מין שנמצא ברכב של המורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוביצקי ניהל שיחות במשך יומיים עם שני החשודים. על המורה סיפר דוביצקי למשטרה כי "בתוך שעה השיחה הפכה להיות בעלת אופי מיני. במהלך השיחות הוא סיפר שהוא מורה והציע לעשות לי 'חינוך מיני'". דוביצקי הוסיף שהמורה שיתף אותו בחששות שלו מפני המפגש שכן בתקופה האחרונה הוא עקב בתקשורת אחר מקרים דומים בהם נעצרו חשודים לאחר שחשבו שהם קובעים מפגשים עם קטינים לצורך קיום יחסי מין אבל בכל זאת "הוא לא ויתר וקבענו להיפגש".

אמש קבע עמם דוביצקי נקודת מפגש, והודיע על כך למשטרת מחוז תל אביב. השניים, שהגיעו לנקודה בה קבעו, הופתעו לגלות שם שוטרים. הם נעצרו במקום וברכבו של המורה אף נמצאו אביזרי מין. היום צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. "זה מטריד מאד שלמורה לתלמידים צעירים אין שום בעיה להיפגש עם נער צעיר", אמרו במשטרה. דוביצקי ציין לטובה את שיתוף הפעולה עם המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully