וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את אחייניתו ו"קנה" את שתיקת אמה

רמי שני

28.1.2014 / 9:48

בת 15 מהדרום סיפרה למשפחתה שנאנסה על ידי הדוד בן ה-40, אולם בניסיון "להשתיק" את העניין הרחיקו אותה מהיישוב. הנערה לא ויתרה והגישה תלונה, שהובילה למעצר הדוד והאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתכן שהאם ידעה על מעשי הדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב אישום הוגש ביום חמישי האחרון נגד איברהים אבו קרינאת, תושב הפזורה הבדואית בן 40, בגין אונס אחייניתו בת ה-15. על פי כתב האישום, החשוד לקח את הנערה ואמה לקניות, הוריד את האם בבאר שבע והמשיך עם אחייניתו לצימר שם שכב עמה בניגוד לרצונה. לאחר המקרה סיפרה הנערה למשפחתה על מעשי הדוד, ואלו שלחו אותה לקרובים בצפון הארץ כדי למנוע מהסיפור להתפרסם. עם זאת, הנערה לא ויתרה והגישה תלונה במשטרה שבעקבותיה נעצרו האם והדוד.

מחומר החקירה מסתמן כי ביום האונס יצאו השלושה לקניות בבאר שבע. בהגיעם לעיר מסר הדוד לאם סכום של 400 שקלים לעריכת קניות בשוק הבדואי ונותר לבדו עם הנערה. לאם הוא אמר שהוא לוקח את בתה לאשקלון כדי לרכוש עבורה בגדים.

עוד בוואלה! חדשות
הטרור ב-2013: פחות הרוגים, יותר פיגועים
שיפור במצב אחד האחים שהורעלו: "לבו מתפקד לבד"
צבא מצרים המליץ על שר ההגנה סיסי כמועמד לנשיאות

על פי העדות שמסרה הנערה, בדרכם ליעד, החל אבו קרינאת לגעת בה ואף שאל אם היא בתולה. "אני בת 15 ובתולה", השיבה הנערה, ובתגובה אמר לה דודה כי הוא ייקח אותה לחדר, שם "יפנק אותה, יעשה לה נעים ויקנה לה מתנות", כך נכתב בכתב האישום. לאחר מכן הציע לה לעבור לקדמת המכונית, שם החל לגעת בה מעל בגדיה. בהמשך לקח אותה לצימר במושב תלמי ביל"ו המרוחק כחצי שעת נסיעה מבאר שבע, שם אנס אותה, כך נכתב. לאחר האונס אסף את האם מבאר שבע והחזיר את השתיים לביתן.

לאחר האונס החליטה הנערה לספר להוריה על מעשי הדוד, אך אלו ניסו לשכנע אותה שהיא מעלילה על דודה. על מנת לזכות בשתיקתה, כך נכתב בכתב האישום, הופיע הדוד פעמים רבות בבית המשפחה ואף קנה לנערה ולמשפחתה מתנות רבות. הנערה לא היססה וחזרה על גרסתה, ומחשש שיתגלה הסיפור שלחו אותה הוריה לקרובים בצפון הארץ.

נחושה להוציא את גרסתה לאור, ניגשה הנערה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד הדוד. עם הגשת התלונה מסרה הנערה עדות מפורטת של האירוע וכן חשפה את זהות דודה. העדות הועברה לתחנת משטרת עיירות בבאר שבע שפתחה בחקירה.

הנערה לאמה: "את מכרת אותי תמורת 400 שקל"

הסיפור הלך והסתבך כאשר מן החקירה עלה החשד שהאם ידעה על מעשי הדוד. בעקבות זאת עוכבו האם והדוד לחקירה. בתחילה מסרו לחוקרי המשטרה גרסאות משלהם לאירועים והכחישו את הטענות שהופנו נגדם. רק לאחר שעימתו אותם עם טענות וראיות שהביאה הנערה, הודתה האם שקיבלה את הכסף מהדוד ביום האונס. בעקבות הודאת האם סיפר הדוד כי הוא בילה עם אחייניתו במקום אותו היא ציינה בחקירה, אך המשיך להכחיש כי אנס אותה.

בעימות בין האם לבתה, שנערך במהלך החקירה, הטיחה הנערה באמה: "את מכרת אותי תמורת 400 שקל, הלכת לקניות ושלחת אותי עם האח של אבא". עדותה העיקשת והאיתנה של הנערה, לצד הסתירות הקשות בגרסאות האם והדוד, הובילו את החוקרים לגיבוש תשתית ראייתית מבוססת לצורך הרשעת הדוד במעשים. החומר הועבר לפרקליטות מחוז הדרום שהגישה את כתב האישום נגדו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע ולצידה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים כלפיו. הנערה הועברה לטיפול רשויות הרווחה ובמשטרה בוחנים עתה את המשך הצעדים שינקטו כלפי האם.

עו"ד סוזי שלו המייצגת את הדוד, מסרה מטעמו כי: "הוא לא מכחיש שהיה לו קשר עם הנערה מתוקף קרבתם המשפחתית, אולם לא היה ביניהם קשר מיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully