וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המורה לספורט: "צילם דרך חורים בשירותים"

30.1.2014 / 0:04

חקירת המורה ממודיעין החשוד שתיעד את תלמידותיו מתלבשות העלתה חשדות לפיהם נהג לצלם מצבים אינטימיים מתחת לחצאיות של נשים ודרך חורים שעשה בשירותים ציבוריים ובבית הספר

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: גדי וינסטוק

מעצרו של המורה לספורט ממודיעין החשוד שצילם תלמידות בזמן שהתלבשו הוארך שלשום (שלישי) בשבעה ימים. חקירתו של המורה מהמוסד החינוכי בן שמן נמשכת, והמשטרה בוחנת כעת את הראיות נגדו שנלקחו ממחשבו הפרטי וממכשיר הטלפון הנייד שלו. מחומרי החקירה עולה כי החשוד צילם תמונות אינטימיות מתחת לחצאיות של נשים ודרך חורים שעשה בשירותים ציבוריים.

בחודש דצמבר האחרון, על פי החשד, ביקש המורה מכמה תלמידות להתלבש בחדר במוסד החינוכי. בזמן שהחליפו בגדים, זיהו התלמידות כי מכשיר הטלפון הנייד של המורה נמצא בפינת החדר, וכשבדקו אותו, גילו כי הוא על מצב צילום. שתיים מהתלמידות פנו למנהלת המוסד והתלוננו על מעשיו של המורה. הוא נקרא לבירור ופוטר בטרם הוגשה תלונה למשטרה. הוא נעצר בעקבות מקרה זה.

עוד בוואלה! חדשות:
אסון הגז: "ברז שנפתח בשוגג, לא רשלנות הטכנאי"
העלאת אחוז החסימה לא תיכלל ב"חוק המשילות"
תיעוד: חבר הקונגרס מפרשת פינטו מאיים לרצוח כתב

על פי החשד, לאחר שהבין המורה שנתפס בקלונו, מחק את הקובץ המדובר. לאחר מכן הוגשה תלונה נגדו והוא נקרא לחקירה. בתום חקירתו הראשונה בתחילת החודש הוא שוחרר בערבות כיוון שבידי המשטרה לא נמצאו ראיות. מכשיר הטלפון שלו ומחשבו האישי נלקחו לבדיקת מעבדה.

מפקד משטרת לוד, רב-פקד איתן עמר, המנהל את החקירה, ביקש מהחוקרים לבחון את המכשור שנתפס בצורה המיטבית כדי למצוא ראיות נגד החשוד. במחשבו ובמכשיר הטלפון הנייד של החשוד נתפסו תמונות רבות שעל פי החשד צילם מבעד לחורים שהוא עשה בשירותי נשים ציבוריים, בבית הספר ובקניונים. כמו כן, נמצאו תמונות שצולמו על פי החשד על ידו מתחת לחצאיות של נשים בזמן שהן עולות במדרגות נעות, כמו גם חומרים פורנוגרפיים שהוריד מהאינטרנט.

המורה, בשנות ה-40 לחייו, נשוי ואב לילדים ומתגורר במודיעין. הוא לימד במוסד החינוכי בבן שמן כשמונה שנים עד לפיטוריו, ושימש כמורה לחינוך גופני במשך 14 שנים. לדברי בא כוחו, עורך הדין גיל באיער, מרשו מכחיש את המיוחס לו. לדברי באיער, "ייתכן שמישהו מנסה להפלילו והשתמש במכשיר שלו ללא ידיעתו". לגבי החומרים שנמצאו, טען באיער: "המשטרה צריכה לבדוק האם מדובר בחומרים שהורדו מהאינטרנט, דבר שלא אסור על פי החוק. היום עם ריבוי המידע שמסתובב ברשת לכל אדם יש חומרים כאלו שהורדו מהאינטרנט".

"מדובר במורה מוערך בלי שום נגיעה פלילית שזו לו הפעם הראשונה בה הוא נחקר בחייו", הוסיף באיער. "המעצר בשבילו זה הלם גדול והמצב הנפשי שלו לא פשוט. הוא חשב שברגע שהוא נחקר בפעם הראשונה הוא סיים את העניין. אני מעריך שביום שני יוחלט אם להגיש הצהרת תובע, ואני מקווה שאם יוגש נגדו כתב אישום הוא ישוחרר בתנאים כי אין מסוכנות מצידו. במידה וכתב אישום יוגש, אנו ננסה להוכיח כי השימוש במכשיר הטלפון היה לא על ידו ובלא ידיעתו".

(עדכון ראשון: 20:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully