וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה שעברה אונס קבוצתי: "איימו שיהרגו אותי"

בת ה-12 שלפי החשד נאנסה בידי 13 נערים מדברת לראשונה וטוענת שאולצה לקיים יחסי מין. "אני רוצה להרביץ להם", אמרה לחדשות 10. אמה: "חששתי שזה יכול לקרות, היא ילדה יפה"

באדיבות חדשות 10

"בא לי לקחת סכין ולהרוג אותם. אני לא רוצה לראות אותם יותר. שילכו לכלא, או לאומנה - אבל שיענישו אותם, זה חמור מאוד", כך אמרה אתמול (רביעי) הילדה בת ה-12 מהמרכז, שעל פי החשד עברה אונס קבוצתי על ידי 13 נערים. אף שהנערים החשודים טענו כי היחסים נעשו בהסכמה - בראיון לערוץ 10 אמרה הילדה בקול שבור: "אני לא רציתי את זה. הם הכריחו אותי". לדבריה, אחד הנערים איים עליה: "נהרוג אותך אם לא תבואי איתנו".

הפרשה החמורה שפורסמה לראשונה בוואלה! חדשות נחשבת בעיני חוקרי המשטרה במחוז המרכז בתור "אחת מפרשיות המין הקשות שהיו בשנים האחרונות". על פי החשד, הנערים החשודים הזמינו את המתלוננת לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם, שאותה ערכו בשעות הערב בבית הספר שבו הם לומדים.

בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מין אוראלי ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות. חקירת המקרה, שאירע לטענת הילדה לפני כחודש, החלה ביום חמישי לאחר שסרטון המתעד לכאורה את המעשים הגיע לידי המשטרה. לאחר שהילדה מסרה את עדותה במשטרה, נעצרו החשודים – ובהמשך הועברו למעצר בית.

עוד בנושא האונס הקבוצתי בבית הספר:
”הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה”
עדות הנער החשוד בפרשת האונס : ”אמרו לי שהיא זורמת”
”ככל שחוקרים יותר - אונס הילדה הופך סבוך יותר”

הוארך מעצר שלושה חשודים נוספים באונס בת ה-12. דניאל בוק
"איך זה קרה? לא היו סימנים"/דניאל בוק

"מה שהם עשו לי זה חמור מאוד. הם פשוט אנסו אותי", אמרה הילדה כשהיא בוכה. "היה לי קשה לשמור את זה בבטן. כשראיתי את הסרטון אצל החוקרת הייתי פשוט בהלם ולא היו לי מילים". לטענתה, מאז המקרה היא לא עוזבת את ביתה משום שהיא מתקשה להתמודד עם המצב. "אני לא יודעת מה אני אעשה. עברתי אונס... אני רוצה לדפוק להם מכות".

אמה של הילדה טענה כי בתה עברה בחודש האחרון "טראומה בלתי נסבלת" ושהיא בסך הכל ילדה טובה. "זה מקלקל את כל החיים של הילדה ושלי. אני תמיד פחדתי שזה יכול לקרות – כי היא ילדה יפה", אמרה. לדבריה, היא אמנם חששה כששמעה שבתה הכירה בחור, אולם הבינה שמדובר בנער בן גילה. אלא שזה כאמור לא הועיל לבת שהותקפה על ידי 13 נערים. "אני שאלתי אותה, איך זה קרה? לא היו סימנים". היא סיכמה בכך שקראה להורים "לחנך את הילדים כמו שצריך".

(עדכון ראשון: 20:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully