וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות הנער החשוד בפרשת האונס : "אמרו לי שהיא זורמת"

22.12.2013 / 14:51

הנער שחגג יום הולדת 14 סיפר בחקירותו כי חבריו הביא לו את הנערה כמתנת יום הולדת. "הם אמרו לי שהיא זורמת ניסתי להרשים אותה. הכל היה בהסכמה". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מופתעים מהאזנות הסתר של ארה"ב? מנהיגי ישראל ממש לא: ראשי הממשלות שלנו מתנהלים כבר שנים מתוך הבנה שארה"ב רואה ויודעת הכל. איש ציבור בכיר מספר לוואלה! חדשות על אירוע שהתרחש בקדנציה הראשונה של נתניהו: "בפגישה שעסקה בנושאים רגישים בבית ראש הממשלה, נתניהו התכופף, כיסה את פיו בעיתון ואמר 'דבר בלחש, האמריקנים מאזינים'". יוסי מלמן, פרשן "סופהשבוע" לענייני מודיעין, מסביר על הטכנולוגיות המתקדמות להאזנות סתר בין מדינות.

תיעוד הפוגרום של האריתראים בכנרת: אבנים, מקלות ופאניקה – כך חושפים צילומי וידאו של מצלמות האבטחה שהגיעו לידי וואלה! חדשות. תושבי הקיבוץ התבקשו להישאר להסתגר בבתיהם. שלומי ברדה, אחראי האבטחה של שגריר אריתראה: " "אם היו מתעכבים עשר שניות בחילוץ השגריר – היה שם לינץ' ".

תם עידן תור הזהב של הישראלים באוסקר? "בית לחם" לא יתמודד על פרס הסרט הזר באוסקר 2013. לאחר עשור מפואר של מועמדויות ישראליות בקטיגורית הסרט הזר הטוב ביותר – נראה שלאקדמיה לקולנוע נמאס מעוד סרט על הסכסוך. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, על האכזבה בישראל, על הסרט הפלסטיני שדווקא כן נכנס, וגם על הסרטים של איראן וסעודיה שנותרו בחוץ.

התחזית: היום בהיר וללא שינוי של ממש בטמפרטורות, הלילה
בהיר וקר. מחר התחממות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully